וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסדת המציאות המדומה HTC Vive הושקה בישראל

13.2.2017 / 11:41

ערכת ה- Viveזוכה לביקורות מפרגנות בכל העולם וכעת היא נוחתת בישראל, עם תג מחיר שלא מתאים לכולם. אבל אם יש לכם את הכסף להשקיע, המשקפיים של HTC יספקו לכם שעות של הנאה, ואולי גם סחרחורת

יצרנית הסמארטפונים הטייוואנית, HTC, היא אחת השחקניות החזקות בתחום מוצרי האלקטרוניקה הביתיים ובשנה שעברה היא נכנסה בכל הכוח גם לתחום המציאות המדומה. ערכת ה- Viveשלה זוכה לביקורות מפרגנות בכל העולם וכעת היא נוחתת בישראל, עם תג מחיר שלא מתאים לכולם.

הערכה הושקה היום בישראל במחיר מומלץ לצרכן של 4,960 שקלים. מביאה אותו לארץ חברת Touch Group, היבואנית הרשמית של HTC בישראל, ותוכלו לרכוש את המשקפיים אצלם גם ברשתות: KSP, אייבורי ובאג.


המערכת תוכננה לעבוד בקנה מידה של חדר ומציעה חוויה ריאליסטית לחלוטין בעזרת קסדה מתכווננת המציגה גרפיקה באיכות מדהימה, שני בקרי לייזר עם משוב פיזי ומעקב של 360 מעלות. בערכה תקבלו את כל החיבורים והכבלים הנדרשים לחיבור המערכת, את הקסדה עצמה, שני שלטים
ושני מטענים.

שני בקרי משחק השולטים על היחידה כוללים חיישני תנועה מדויקים המעבירים את תנועות הידיים למכשיר. בחזית המשקפת שולבה מצלמה, פרט חשוב שיכול לספק רמז ליכולות עתידיות של המכשיר להראות לכם את המציאות בחוץ ולספק תוכן של מציאות רבודה ולא רק מציאות מדומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

משקפי מציאות מדומה של HTC.
להחליף את המציאות הזו במציאות אחרת. HTC VIVE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully