וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל משתמש אנדרואיד צריך את האפליקציה הזו בסמארטפון

19.2.2017 / 8:26

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנהלים שיחה ומתחרטים שאין לכם את היכולת להתחיל להקליט אותה באותו הרגע? אם זו שיחה עם מוקד שירות לקוחות, שיחה עסקית או אפילו שיחה פרטית - האפליקציה הזו כל כך פשוטה שלא ברור איך היא לא חלק מובנה ממערכת ההפעלה

מערכת וואלה!

(בסרטון: ליאור נאור נותן לכם טיפ מנצח)

לא משנה אם אתם שוב לא מרוכזים במהלך שיחת ועידה מקצועית ורוצים להאזין לה שנית, או צריכים לתעד שיחות עם מוקד מכירות - יכולת הקלטת שיחות בטלפון היא יתרון גדול של המכשירים בני דורנו, לעומת אלו שגדלנו איתם. לא ברור איך עד היום גוגל לא חשבה לשלב את מנגנון הקלטת השיחה כפיצ'ר קבוע באנדרואיד אבל אין ספק שמדובר בצורך חשוב.

רובנו לא צריכים להקליט את השיחות שלנו, אבל מה לגבי הפעמים הבודדות שאנחנו מנהלים שיחה שממש היינו רוצים להתחיל להקליק? אם רק היה לנו כפתור שמופיע על ממשק הצילום ומאפשר להתחיל להקליט בלחיצה.

טיפ הקלטת שיחות באנדרואיד. וואלה TECH, מערכת וואלה!
כן, ברור שאנחנו רוצים את האפשרות להקליט את השיחות שלנו./מערכת וואלה!, וואלה TECH

רבים לא מודעים לכך שמבחינה חוקית אגב, כשאתם חלק מהשיחה - זכותכם המלאה להקליטה, היות והאזנת סתר מוגדרת רק "ללא הסכמה של אף אחד מבעלי השיחה". השוק מציע אפליקציות רבות לאנדרואיד אבל יש אחת שעולה על כולן בפשטות וביעילות שלה - Call Recorder One Touch.

אחרי ההתקנה, האפליקציה תוסיף כפתור גדול לממשק השיחה ואז בכל פעם שתרצו להתחיל להקליט תצטרכו רק ללחוץ עליו קלות. תוכלו להקליט שיחות מהתחילתן או רק קטעים מהשיחה ולא תצטרכו להגדיר מראש האם להקליט הכול או כלום.

כדי להגיע להקלטות השונות לחצו על אייקון האפליקציה במסך הבית בסמארטפון ושם תקבלו רשימה של הקלטות להן ניתן להאזין ואפילו לשלוח אותן בשתי לחיצות בווטסאפ או במייל.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully