וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובוט בת היענה המגניב הזה עשוי לעשות בשבילכם משלוחים

אילן גלר

22.2.2017 / 8:57

מפתחיו של הרובוט שאבו השראה מהטבע על מנת לייצר מכונת הליכה יעילה, ועם עזרה כספית ממשרד הביטחון האמריקני הביאו לעולם את "קסי". לקסי רגליים בעלות המפרקים בשלוש דרגות קושי שונות וגמישות הקרובה לזו של רגל אנושית

צילום מסך

בחברת Agility Robotics מחפשים כבר שנים פתרון לבעיה המרכזית של רובוטים מהלכים: חוסר יציבות ויכולת מוגבלת מאוד להתמודד עם מכשולים בדרך. "קאסי", הדגם החדש של החברה שפותח בעזרתו הנדיבה של משרד הביטחון האמריקני, נראה קצת כמו יען אבל ולא במקרה; מפתחיו שאבו השראה מהטבע על מנת לייצר רובוט יעיל ככל האפשר.

כפי שניתן לראות בבירור, הרובוט מורכב ברובו משתי רגליים בעלות המפרקים בשלוש דרגות קושי שונות וגמישות הקרובה לזו של רגל אנושית. הרובוט הרבה יותר יציב מדגמים קודמים שהיו עלולים להחליק וליפול בכל צעד, ובמידה והוא כן נופל הוא מסוגל לספוג את המכה הזו בקלות יחסית ולהמשיך לצעוד. הרובוט אמור לפעול בתנאים קשים ובסביבות שאליהן בני-אדם אינם מסוגלים להגיע.

מטרת הפרויקט הראשונית הייתה יצירת דגם צבאי של קאסי, שיוכל לספק ציוד במצבי חירום ואף לחלץ פצועים משדה קרב, אבל החברה כבר מתכננת להציע את הרובוט שלה לשימושים אזרחיים מגוונים כמו משלוחי קניות וסיוע למבוגרים. שימוש אפשרי נוסף הוא שימוש ברובוט בתור אווטאר לצורך פגישות וירטואליות. לחברה גם יש תכניות להוסיף לרובוט ידיים וחיישנים מתקדמים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגליים גמישות כמו של בן אדם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוגל לעמוד ולשבת בקלות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו כל רובוט מגניב, הוא אומר לשמש לצרכים צבאיים אבל החזון הוא אזרחי./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully