וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הנוקיה שאי אפשר היה לשבור יושק מחדש בעוד שבועיים

אילן גלר

15.2.2017 / 8:48

נוקיה 3310 הוא אחד המכשירים האהובים והנמכרים ביותר בהיסטוריה של הטלפונים הניידים. מי שזכה לרכוש אחד בשנות האלפיים בוודאי ייזכר בו בערגה, אבל תמורת 62 דולרים כנראה שאפשר יהיה בקרוב לשחזר את ההתרגשות של החלפת רינגטון באוטובוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסוללה החזיקה מעמד ימים ארוכים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הסלולר הפינית, נוקיה, כבר ראתה ימים יפים יותר בעברה אבל בחודשים האחרונים החברה, ששמה היה לפני שני עשורים כינוי נרדף לטלפון סלולרי, זוכה לפריחה מחודשת. אחרי שמכשיר שהשיקה לשוק הסיני נחטף תוך כמה דקות ואזל מהמלאי, צפויה החברה להכריז במהלך כנס המובייל של ברצלונה על ארבעה דגמים שונים המיועדים לשיווק באירופה.

תערוכת MWC 2017 תיפתח בברצלונה בעוד כשבועיים ויהיו שם לא מעט השקות מעניינות של סמארטפונים (LG G6, וואווי P10 ועוד) אבל ההשקה אולי המסקרנת מכולן תהיה של נוקיה. סמארטפון הדגל שלה יקבע האם החברה תחזור למשחק בענק או תמשיך לדשדש. אבל מכשיר נוסף שהחברה צפויה להשיק בתערוכה, לפי הדיווחים, הוא קאמבק רשמי לאחד ממכשירי הסלולר הנמכרים והאהובים בהיסטוריה.

המכשיר יהיה הזול והפשוט מכל המכשירים שתציג נוקיה, ודווקא זו גולת הכותרת שלו. מדובר בחידוש לנוקיה 3310, מכשיר "טיפש" ששווק על ידי החברה בתחילת שנות האלפיים (כשכריסטינה אגילרה הייתה שד בקבוק). לא ברור אילו שינויים מתכננת נוקיה לבצע בדגם הזה לעומת הדגם המקורי, אך תמורת 62 דולרים תוכלו להתנסות במכשיר שישרוד בקלות מכות ונפילות, ותוכלו לשחק בו סנייק לאורך ימים מבלי שתדרשו להטעין את הסוללה אפילו פעם אחת.

ניתן להניח שלא תותקן בו מערכת הפעלה מיושנת והמסך ישודרג משמעותית מהדגם המקורי. הוא כנראה יגיע עם גרסה של אנדרואיד ומסך קטן אך עשיר בצבעים. לא ברור האם הוא יהיה רגיש למגע, כמו בסמארטפונים בני ימינו, אבל אנחנו נהיה באירוע של נוקיה בברצלונה ונדווח לכם בזמן אמת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה סופג מכות ונפילות מבלי להרגיש./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה 3310

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully