וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תתחיל לנגן סרטוני וידאו בפיד עם סאונד - גם בלי שתלחצו עליהם

אילן גלר

16.2.2017 / 8:50

ברשת החברתית טוענים כי השינוי ישפר את חווית השימוש באתר, ומבוצע רק לאחר שזכה לפידבק חיובי במהלך בדיקות של החברה. "ככל שאנשים צופים בסרטונים רבים יותר במכשירי המובייל שלהם, הם מצפים לשמוע צליל"

פייסבוק. ShutterStock
מתברר שבפייסבוק שאלו גולשים והם אמרו שזה עדיף./ShutterStock

בקרוב הפיד שלכם בפייסבוק יהפוך להרבה יותר רועש. הרשת החברתית הפופולרית הודיעה כי בכוונתה לשנות את האופן בו סרטוני הווידאו מתנגנים, ובמקום שברירת המחדל תהיה הפעלה שקטה, כל הסרטונים יופעלו בעוצמת שמע מלאה כל עוד נעצרתם עליהם בגלילה של הפיד.

בפייסבוק טוענים כי השינוי הזה נעשה על מנת לשפר את חווית השימוש באתר, ומבוצע רק לאחר שזכה לפידבק חיובי במהלך בדיקות שנעשו על ידי החברה. "ככל שאנשים צופים בסרטונים רבים יותר במכשירי המובייל שלהם, הם מצפים לשמוע צליל כשהרמקול של הסמארטפון פועל", מסבירים בפייסבוק. המשמעות היא שהסרטונים יתנגנו עם סאונד חלש כשתגיו אליהם ועוצמת השמע תעלה אם תעמדו עליהם ותמשיכו לצפות. ברגע שתתחילו לגלול הרחק מהסרטון הסאונד ידעך בהתאמה.

בנוסף הודיעה פייסבוק כי סרטונים יותאמו למצב צפייה מאונך (לגובה) ותהיה אפשרות להמשיך לצפות בסרטונים בחלונית צפייה מרחפת, בזמן שתמשיכו לגלול, כמו באפליקציה של יוטיוב.

אפשרות ברירת המחדל תהיה ניגון סרטונים עם סאונד וכדי להחזיר את המצב לקדמותו אמורה להתווסף אפשרות חדשה לתפריט ההגדרות בפייסבוק. אפשרות נוספת היא כמובן להעביר את מכשיר הסמארטפון כולו למצב שקט, ובמקרה זה אפליקציית פייסבוק לא תנסה לעקוף את בחירתכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully