וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית ההיכרויות הישראלית שתאפשר להתייעץ עם חברות על גברים

19.2.2017 / 8:35

האפליקציה App.Date שמה את הנשים וביטחונן האישי בראש סדר העדיפויות בכך שמאפשרת זיהוי קולי של הגברים, גישה לדף הפייסבוק והתייעצות עם חברות על הדייט הפוטנציאלי רגע לפני תחילת הצ'אט

אפליקציית היכרויות ישראלית חדשה בשם App.Date מציעה קונספט חדש ובטוח לנשים. היא מציעה למשתמשות לצפות בהזמנות אמיתיות לדייטים, שהועלו על ידי גברים אמיתיים (לא משתמשים מזויפים ולא רובוטים) בסביבתה של המשתמשת. בנוסף, לכל משתמשת באפליקציה מוצעת האפשרות לקבל הודעה קולית מהגברים, לגשת לעמוד הפייסבוק שלהם על מנת לבדוק פרטים ולהתייעץ עם חברות על הדייט הפוטנציאלי. רק לאחר שהמשתמשת מקבלת מידע אמין לגבי הבחורים שמעוניינים בה היא יכולה לבחור עם מי היא מעוניינת לפתח שיחה ולהמשיך הלאה.

קמפיין ההשקה של האפליקציה החל בימים האחרונים והוא שם דגש על הכלים לשמירה מקסימלית על ביטחון הנשים ברשת. הכלים שהאפליקציה מציעה לגולשות כוללים בקשה מובנית באפליקציה ממשתמשים גברים לשתף את דף הפייסבוק שלהם, שם ניתן לראות תמונות נוספות, חברים, פוסטים ועוד. האפליקציה כוללת בקשה מובנית מהגברים לשלוח הודעה קולית עדכנית, הצ'אט כולל תמונות וקול כך שניתן לבקש מהבחור לשלוח תמונת סלפי עדכנית, ניתן לאתר את הצד השני בשיחה באמצעות GPS וכאמור, הפיצ'ר שכל הגברים יחששו ממנו - אפשרות להתייעץ עם חברות ולקבל חוות דעת נוספות לפני הדייט.

"הבעיה הגדולה ביותר באפליקציות היכרויות היא חוסר התאמה בין מה שמוצג באפליקציה למציאות", אמר פיני רוזן, יזם האפליקציה. "פעמים רבות מי שנראה כמו נסיך החלומות באפליקציה מתגלה כצפרדע בחיים האמיתיים. היה לנו חשוב לשנות את כללי המשחק ולהציע לנשים חוויה חיובית ובטוחה יותר".

App.Date זמינה להורדה בחינם לאייפון ולאנדרואיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשים במרכז./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האפליקציה מנסה להפחית את חוסר הוודאות לפני דייט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully