וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 7 ביקשה עבודה בגוגל במכתב - וקיבלה תשובה מהמנכ"ל עצמו

אילן גלר

19.2.2017 / 9:03

"אני אוהבת מחשבים ויש לי גם טאבלט שאני משחקת עליו", כתבה קלואי הצעירה. "המורים שלי מספרים להוריי שאני טובה מאוד בכתיבה ומצטיינת באיות ובקריאה. אבא שלי אמר שאם אתמיד בלימודים, יום אחד אוכל לעבוד בגוגל"

צילום מסך

קלואי ברידג'ווטר, בת ה-7 מהעיר הרדפורד שבאנגליה, שאלה את אביה לפני כמה שבועות איזה מקום עבודה הוא בעיניו הטוב ביותר. האב אנדי, סוכן מכירות של חלקי חילוף למקררים, מיהר לענות כי המקום המושלם בעיניו יהיה כנראה חברת גוגל בזכות הטבות העובדים והטכנולוגיה המתקדמת. לאחר מכן הציע אנדי לבתו למהר ולהגיש מועמדות למשרה בגוגל כדי "להתחיל לגלגל עניינים".

בת 7 כתבה לגוגל. צילום מסך
קלואי בת ה-7. אוהבת מחשבים./צילום מסך

קלואי, מתברר, לקחה את העצה של אביה מאוד ברצינות, ומיהרה לשלוח לגוגל מכתב בכתב ידה בו סיפרה על רצונה להצטרף לחברה. "אני אוהבת מחשבים ויש לי גם טאבלט שאני משחקת עליו", כתבה קלואי. "המורים שלי מספרים להוריי שאני טובה מאוד בכתיבה ומצטיינת באיות ובקריאה. אבא שלי סיפר לי שאם אתמיד בלימודים, יום אחד אוכל לעבוד בגוגל" הוסיפה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתב התגובה האישי ששלח סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל. "נחכה שתסיימי את הלימודים"./מערכת וואלה!, צילום מסך

במשפחת ברידג'ווטר לא ציפו כנראה לתשובה רצינית למכתב החמוד, ולכן נדהמו לגלות בתיבת הדואר מכתב תגובה, החתום על ידי סונדאר פיצ'אי מנכ"ל גוגל בכבודו ובעצמו. "תודה על מכתבך", כתב פיצ'אי. "אני שמח שאת אוהבת מחשבים, ומקווה שתוסיפי ללמוד על טכנולוגיה. אם תמשיכי לעבוד קשה ולרדוף אחרי החלומות שלך, תוכלי לעשות כל דבר שתרצי, החל מעבודה בגוגל ועד שחייה באולימפיאדה". פיצ'אי הוסיף כי הוא מצפה לקבל את קורות החיים של קלואי כשהיא תסיים את לימודיה בבית הספר.

התגובה הזו רק הגבירה את התלהבותה של קלואי מהאפשרות לעבוד בגוגל, אם כי לדברי אביה הילדה מקווה להתקבל לעבודה דרך ראיונות בעיתונות ובטלוויזיה בעקבות הדיווחים על המכתב. הוא מוסיף לנסות ולהסביר לה כי הלימודים הם אלו שיובילו אותה למשרה הנחשקת, והחיים האמיתיים אינם תכנית ריאליטי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully