וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני סמארטפונים זולים נוספים של שיאומי הושקו הבוקר בישראל

19.2.2017 / 10:55

המכשיר הזול מבין השניים יימכר ביבוא רשמי בסכום של 799 והוא יציע מפרט מינימלי למשתמש הסביר. המכשיר השני יהיה אמנם מעט יותר יקר אבל הוא מציע, על הנייר, תמורה טובה יותר לכסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי רדמי 4. מחירו של המכשיר ביבוא רשמי עומד על 1,199 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, הודיעה הבוקר על השקת שני מכשירים חדשים מסדרת Redmi 4. שיאומי רדמי 4A מציע מסך בגודל 5 אינץ', זיכרון עבודה בנפח 2 גיגה RAM, ערכת שבב סנאפדרגון 425 של קוולקום, 16 גיגה לאחסון פנימי (עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD), מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל וסוללה בנפח של 3,030 מיליאמפר-שעה, שאמורה להספיק ליותר מיום עבודה. מחירו של המכשיר ביבוא רשמי עומד על 799 שקלים בלבד.

לשיאומי רדמי 4, הדגם היקר יותר מהשניים, יש מסך 5 אינץ' באיכות Full HD, שבב סנאפדרגון 625 מתומן ליבות ו-3 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל, 32 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני, קורא טביעות אצבע וסוללה מרשימה בנפח של 4,000 מיליאמפר-שעה. מחירו של המכשיר ביבוא רשמי עומד על 1,199 שקלים.

שני המכשירים יוצעו למכירה ברשתות בסט מובייל, KSP, IVORY, הוט מובייל, דינמיקה ואתר שיאומי של היבואן בישראל. על שני המכשירים תקבלו אחריות יצרן של חמש שנים. על הנייר, רדמי 4 משתלם מאוד מאחר והוא מציע מפרט מרשים ביחס לקטגוריית המכשירים הזולים, במחיר שיאפשר לכם להחליף מכשיר גם אחרי שנה אם לא תהיו מרוצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיאומי רדמי 4A - מגרד מלמטה את ה-800 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי ממשיכה להקפיד לכלול במכשיריה סוללות חזקות בכדי להעניק למשתמשים חיי סוללה ארוכים במיוחד, כלומר לפחות יום עבודה מלא ואף יותר. השילוב של הסוללות עם ממשק MIUI 8 הייחודי של החברה וטכנולוגיית חיסכון באנרגיה מעניקים למכשירי שיאומי חיי סוללה אפילו ארוכים יותר.

"ההחלטה להשיק את המכשירים הללו נובעת מביקוש גדול שאנו מזהים בשוק למכשירים זולים", אומר ביבואנית המילטון. "נראה כי בקרב מרבית הציבור, ההיסטריה לרכישת המכשירים היקרים דועכת, וכי הצרכנים מעדיפים מכשירים שיספקו להם את התועלת המקסימלית ביחס לעלות. המכשיר הקודם שהשקנו - רדמי נוט 4 - הפך לסמארטפון שהכי מחפשים בזאפ. שיאומי גרמה לציבור להבין שגם מכשירים זולים יותר יכולים לענות על כל הצרכים והדרישות של המשתמש".

שיאומי נוסדה בשנת 2010 כחברת תוכנה, שפיתחה מערכת הפעלה לסמארטפונים. את הממשק שלה משלבת כיום החברה הסינית במכשיריה והוא מתאים בעיקר למי שלא אוהב את ההתקנות הנקיות של אנדרואיד. ממשק MIUI 8 מציע, מעבר לחיסכון בסוללה, גם אפשרויות של עריכת תמונות, עריכת וידאו, מערכת חכמה למניעת ספאם, הקלטת שיחות מובנית, שלט אוניברסלי, אפשרות להשתמש בשני כרטיסי SIM בו-זמנית ועוד. פיצ'ר מעניין אחד ששווה להתעכב עליו הוא שכפול אפליקציות (Cloned App) - פונקציה ייחודית המאפשרת להשתמש באותה אפליקציה עם שני בסיסי נתונים שונים, כלומר להשתמש באפליקציה עם שני משתמשים או חשבונות שונים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזיק מעמד לפחות יום שלם של עבודה. שיאומי רדמי 4./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully