וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב נפטרת מהפרסומות באורך חצי דקה שאי אפשר להעביר - אבל יש קאץ'

20.2.2017 / 9:47

במקום פרסומות באורך חצי דקה נתבקש לצפות בכמות גדולה יותר של פרסומות באורך שש שניות. אלו, לפי יוטיוב, מתאימות יותר לצריכת תכנים באמצעות מכשירי סמארטפון. פורמט נוסף שיזכה לחיזוק הוא פרסומות באורך בלתי מוגבל, שניתן לדלג עליהן

יוטיוב. ShutterStock
יותר פרסומות אבל בפורמט הרבה פחות מציק. אנחנו בעד./ShutterStock

פלטפורמת הווידאו הפופולרית של גוגל, יוטיוב, הכריזה כי בכוונתה לבטל את פורמט הפרסומות באורך 30 שניות המופיעות בתחילת הסרטונים, מהסוג המציק ביותר שלא מאפשרות לדלג עליהן. השינוי לא יתרחש באופן מידי, אם כי בחברה מקווים שעד 2018 לא נאלץ עוד לצפות בפרסומות ארוכות טרם תחילת הסרטונים עצמם.

כמובן שביוטיוב עדיין מוכרחים להתפרנס, ובמקום פרסומות באורך חצי דקה נתבקש לצפות בכמות גדולה יותר של פרסומות באורך שש שניות. אלו, לפי יוטיוב, מתאימות יותר לצריכת תכנים באמצעות מכשירי סמארטפון, מהם מגיעים כעת יותר ממחצית מכלל הצפיות באתר. פורמט נוסף שיזכה לחיזוק הוא פרסומות באורך בלתי מוגבל, אך כאלו שהמשתמש יכול לדלג עליהן אם תוכן הפרסומת איננו מעניין אותו.

האתגר העומד בפני יוטיוב הוא יצירת איזון בין יוצרי התוכן, המפרסמים והגולשים, לכל אחד צרכים שונים לגמרי. בשנה הקרובה תהפוך משימה זו לקשה במיוחד, שכן הרשת החברתית פייסבוק הופכת במהירות למתחרה משמעותית של יוטיוב, ורק לאחרונה דיווחנו שבקרוב נתחיל לראות פרסומות בזמן צפייה בסרטוני פייסבוק. בנוסף משקיעה החברה רבות בקידום פלטפורמת הווידאו ברשת החברתית ובקרוב צפויה לצאת אפליקציה לטלוויזיות חכמות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully