וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארט-אפ מהנגב? אתם עשויים לזכות בחצי מיליון שקלים

20.2.2017 / 11:08

עמותת מט"ע, הנותנת חסות לתחרות ומעניקה את הפרס, נוסדה במטרה לסייע למיזמי חדשנות בנגב: "בשנים האחרונות הנגב ממצב את עצמו כזירת התרחשות צומחת בתעשיית החדשנות הישראלית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארק ההיי טק בבאר שבע./מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה יוצאת לדרך תחרות הסטארט-אפים הגדולה שנערכה אי פעם באזור הנגב. SilicoNegev היא יוזמה של קהילת הטכנולוגיה והיזמות של באר-שבע והדרום, Tech7, ועמותת מט"ע (מרכז טכנולוגיות עתידיות) ולדברי היזמים, התחרות מיועדת לסטארט-אפים טכנולוגיים שפועלים באזור הנגב או פועלים למען הנגב.

"בשנים האחרונות הנגב ממצב את עצמו כזירת התרחשות צומחת בתעשיית החדשנות הישראלית", אומרים היזמים. "מתחמי היי-טק, חממות ואקסלרטורים רבים כבר פועלים בדרום". ההרשמה לתחרות פתוחה עד לתאריך 11 במרץ, ואירוע הגמר יערך חודשיים לאחר מכן בתאריך 11 במאי.

כאמור, התחרות פתוחה לכל מיזם טכנולוגי הממוקם בנגב. מטרת התחרות היא לחשוף את פעילות הסטרט-אפים הענפה בדרום, ולחשוף את חברות ההזנק הצעירות לאפשרויות מעניינות כך שבסופו של דבר המיזם שיזכה בתחרות יוכל להתקדם.

[להרשמה לתחרות]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון נפתלי, ממייסדי קהילת Tech7 וגדעון שביט, יו"ר עמותת מט"ע./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר סיום ההרשמה יבחר צוות השיפוט בעשרים סטארט-אפים שיציגו את מיזמיהם ב-Pitch Night שיערך בתאריך 23 במרץ. לאחר האירוע יתקיים סינון נוסף וחמשת הסטארט-אפים שיגיעו לגמר יתמודדו על המקום הראשון בתחרות.

הפרס למיזם שיגיע למקום הראשון בתחרות עומד על השקעה של עד 500,000 שקלים. עמותת מט"ע, הנותנת חסות לתחרות ומעניקה את הפרס, נוסדה במטרה לסייע למיזמי חדשנות בנגב. העמותה משקיעה במיזמים בעלי היתכנות כלכלית משמעותית בהיקף של עד חצי מיליון שקלים לחברה. חברי ההנהלה הינם בעלי רקע טכנולוגי ועסקי רב בענפי המשק השונים ולפי כך שותפים מלאים בבחינת השקעות העמותה.

"כעמותה שחבריה מעורבים במשך שנים רבות בקידום התעשייה הטכנולוגית בדרום הארץ, אנו רואים את החשיבות העצומה במתן תמיכה לדור ההמשך", אמר גדעון שביט, יו"ר עמותת מט"ע. לדברי אלון נפתלי, ממובילי קהילת Tech7: "הנגב נמצא בשנים האחרונות במגמת התפתחות חסרת תקדים בכל התחומים: תעסוקה, תרבות, חינוך, דיור ועוד. יזמות מהווה מנוע צמיחה משמעותי הן ברמה המקומית והן ברמה הלאומית ולכן אנו רואים חשיבות אדירה בהגדלת היצע המשאבים הפיננסיים הקיימים באזורנו".


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully