וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בווטסאפ: חוגגת יומולדת 8 וממציאה עצמה מחדש

21.2.2017 / 11:00

מייסד אפליקציית המסרים האהובה הודיע כי לכבוד יום ההולדת השמיני של החברה, הם נוטשים את מדיניות "הטקסט בלבד" ומאמצים סטטוס אישי המשלב את הפיצ'רים של פייסבוק וסנאפצ'ט. הסטטוס יכול לכלול תמונות, אימוג'י, סרטונים ועוד - לפרק זמן של 24 שעות בלבד

בחודש פברואר 2009 יצאה לאוויר העולם אפליקציית מסרים מידיים שתהפוך ללהיט עם יותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם. אנחנו מכירים אותה היום בתור ווטסאפ, והיא הפכה למילה נרדפת לשליחת הודעת טקסט. כעת החליטו מייסדי האפליקציה לאפשר למשתמשים לצרוך אותה גם בצורה פסיבית, כמו בפיד של פייסבוק.

חוויית המשתמש שמפתחי האפליקציה, יאן קום ובריאן אקטון, הקפידו לשמור עליה הייתה תמיד ממוקדת בטקסט. בלי מדבקות כמו במסנג'ר של פייסבוק, בלי סרטונים קצרים כמו בסנאפצ'ט. לפני כשלוש שנים נרכשה ווטסאפ על ידי פייסבוק, אבל המשיכה לשמור על האופי שלה.

"מדי שנה, כשבריאן ואני היינו מתכננים פרויקטים לעבוד עליהם, תמיד דיברנו על שדרוג תפיסת הטקסט בלבד", כתב יאן קום בבלוג הרשמי של ווטסאפ. "אנחנו שמחים להודיע כי לכבוד יום ההולדת השמיני של ווטסאפ, שיתקיים בדיוק ב-24 בפברואר, המצאנו מחדש את שורת הסטטוס. אנחנו משיקים את עדכון המאפשר לשתף תמונות וסרטי וידאו עם חברים ואנשי הקשר בצורה קלה ומאובטחת. אפילו עדכוני הסטטוס מוצפנים מקצה לקצה. אנחנו מקווים שתהנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס החדש שלכם בווטסאפ הרבה יותר צבעוני ומושך./מערכת וואלה!, צילום מסך

השינוי שעושים כעת באפליקציה יהפוך אותה, בדומה לפיד של פייסבוק, לפלטפורמה בה ניתן לגלול בין סטטוסים של אנשים מבלי להתכתב איתם או להיות שותף בקבוצה. הסטטוס החדש יאפשר לשתף תמונות, קבצי GIF, סרטונים, אימוג'י וציורים עם חברים שאתם בוחרים לפרק זמן של 24 שעות, ולאחר מכן הסטטוס שלכם ייעלם. הגלילה תתבצע ברשימת אנשי הקשר, שכעת כולל סטטוסים של כמה מילים שאף אחד לא באמת מתייחס אליהם, ולרוב משמשים לכתיבת השם עבור מי שאינו מכיר את המספר שלכם.

השינוי הזה למעשה מסמל גם את המעבר של ווטסאפ למודל פרסומי שיאפשר לעסקים לפרסם סטטוסים. לדברי החברה, הסטטוסים החדשים כבר זמינים למשתמשי אנדרואיד ואייפון (אולי תראו את העדכון עוד כמה ימים), ואחרי שתעדכנו את האפליקציה תוכלו להתחיל להשתמש בפיצ'ר החדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully