וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפונים החדשים: אלו ההשקות השוות בימים הקרובים בברצלונה

24.2.2017 / 8:59

LG, וואווי, מוטורולה, נוקיה, בלקברי ויצרניות סמארטפונים נוספות יציגו החל ממחר את המכשירים החדשים שלהם לשנת 2017. אנחנו נהיה שם כדי לדווח מהשטח, אבל רגע לפני פתיחת תערוכת MWC 2017 עשינו קצת סדר מה צפוי בימים הקרובים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת המובייל הגדולה בעולם נפתחת השבוע בברצלונה - ואנחנו נהיה שם לדווח בזמן אמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת המובייל העולמית MWC 2017 תפתח שעריה לקבל הרחב רק ביום שני (27 בפברואר) אך כמיטב המסורת, בימים שלפני פתיחת התערוכה כמעט כל ענקיות האלקטרוניקה בעולם יחשפו בפני עיתונאים את הסמארטפונים, הטאבלטים, הלפטופים, השעונים החכמים ועוד מוצרים חדשים שנראה בקרוב בלי הפסקה.

בשונה משנים קודמות, השנה ההכרזות יתחילו מוקדם מהצפוי וכבר ביום שבת (25 בפברואר) נזכה לראות את ראשוני הדגמים החדשים. עוד בניגוד לשנים הקודמות, הפעם סמסונג לא תשיק את המכשיר החדש בסדרת גלקסי S (גלקסי S8 יושק כחודש לאחר מכן באירוע נפרד) ותסתפק רק בהצגת טאבלט חדש. הימים הבאים יהיו עמוסים מאוד עבור חובבי הטכנולוגיה, אז רגע לפני שאנחנו מדווחים לכם מכל ההשקות, עשינו קצת סדר.

יום שבת

את מסיבת העיתונאים המעניינת הראשונה תקיים חברת בלקברי. זו הפעם הראשונה שהיא משיקה מכשיר במסגרת התערוכה ולפי השמועות החברה תכריז על "בלקברי מרקורי", סמארטפון משולב עם מקלדת QWERTY מלאה, כמו בימיה היפים של החברה. המרקורי צפוי להגיע עם מסך בגודל 4.2 אינץ', ערכת שבבים של סנפדרגון (לא ברור עדיין איזה דגם), 3 גיגה זיכרון RAM, סוללה בנפח 3,200 מיליאמפר-שעה, כניסת USB מסוג Cוככל הנראה גם יצויד באותו חיישן מצלמה שנמצא במכשירי גוגל פיקסל, ונחשב לאחד מהטובים כיום. מסיבת העיתונאים תתקיים ביום שבת בשעה 20:00 שעון ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלקברי מרקורי - מחזיר את המקלדת למרכז./מערכת וואלה!, צילום מסך

יום ראשון

יום א' יהיה היום העמוס ביותר בכל השבוע ורוב ההכרזות המעניינות יתקיימו אז. מסיבת העיתונאים הראשונה תהיה של LG עם ההכרזה על G6 המסקרן - מכשיר הדגל החדש של החברה. אחרי שנה לא מוצלחת במיוחד עם ה-G5, על יורשו של מכשיר הדגל מוטל הרבה והוא ינסה לפצות על כישלון מכירות ה-G5. כזכור, ה-G5 ניסה לעשות מהפכה עם חזון מודולרי שלא ממש צבר תאוצה בקרב המשתמשים. G6 צפוי להגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD+; המסך אמור להיות חסכוני ב-30 אחוזים מהדור הקודם ויציע יחס 18:9 תוך שהוא מכסה 90 אחוזים משטח גוף המכשיר. למכשיר יהיו שוליים דקיקים (טרנד שנראה הרבה השנה) והפעם המכשיר יגיע ללא סוללה נשלפת לטובת עמידות מפני מים ואבק. המכשיר יגיע עם ערכת השבבים סנאפדרגון 821 (מתקדמת מאוד אבל לא המתקדמת ביותר) הנמצאת במכשירי הפיקסל של גוגל, זיכרון עבודה בנפח 4 גיגה RAM ומערך צילום אחורי כפול ומתקדם יותר מבעבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG G6 שהודלף לרשת. רוב הפרטים כבר הופצו בטפטופים על ידי יחסי הציבור של החברה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר מכן יגיע תורה של חברת וואווי הסינית לקיים מסיבת עיתונאים, בה היא תכריז על ה-P10, מכשיר הדגל החדש של החברה. P10 יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD, ערכת השבבים Kirin 960 מתוצרת וואווי, שלטענת החברה מתקדמת יותר מערכת השבבים סנאפדרגון 820. הוא יצויד בזיכרון עבודה בנפח 6 גיגה RAM וזיכרון פנימי לאחסון בנפח 256 גיגה. גם השנה החברה תמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם מותג הצילום Leica ותשלב במכשיר הדגל את מערך הצילום המתקדם, כמו ב-P9. לצד ה-P10 החברה תציג את השעון החדש מבוסס מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד Wear 2.0.

גם חברת מוטורולה תקיים מסיבת עיתונאים ביום ראשון, בה היא צפויה להכריז על G5 ו-G5 Plus. לפי השמועות, לשני הדגמים יהיה מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ה-G5 Plus יצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 625 עם 4 גיגה זיכרון RAM ו- 32 גיגה פנימי לאחסון. ככל הנראה ל-G5 הרגיל יהיה מפרט פחות מתקדם אך בשלב זה לא ברור מה הוא יכלול. מערך הצילום של הפלוס יגיע עם מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל וקדמית של 5 מגה-פיקסל. עדיין לא ברור מה יהיה מחירם של המכשירים אך הם כנראה לא יעקפו את רף 200 הדולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות של וואווי P10 שדלפו לרשת - דומה מאוד ל-P9./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת ההשקות המסקרנות ביותר תתקיים בשעה 17:00 (שעון ישראל) על ידי חברת נוקיה. ענקית הסלולר הפינית מנסה לחזור למשחק והפעם כנראה שזה יעבוד לה. לאחר שמכשיר הביניים החדש שהשיקה בסין נחטף מהמדפים תוך דקות ספורות, בברצלונה תחשוף החברה את מכשיר הדגל שלה לשאר שווקי העולם.

נוקיה משתפת פעולה עם חברת HMD, שמייצרת בפועל את הסמארטפונים שלה. החברה תכריז על נוקיה 6 בזמינות גלובלית, אחרי שנמכר בסין בהצלחה רבה ועל עוד שני סמארטפונים נוספים. נוקיה 6 הוא מכשיר ביניים המצויד במפרט צנוע יחסית: מסך בגודל 5.5 אינץ', מעבד סנאפדרגון 430 של קוואלקום ו-4 גיגה זיכרון RAM. הוא מגיע עם אנדרואיד 7 נוגט ומחירו עומד על 245 דולרים. על פי השמועות החברה תכריז על נוקיה 5 ונוקיה 3. נוקיה 5 יגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ', זיכרון עבודה של 2 גיגה ומצלמת 12 מגה-פיקסל, ועם תג מחיר של 199 אירו בלבד. על נוקיה 3 אין עדיין פרטים נוספים.

בשעה 20:00 (שעון ישראל) חברת סמסונג תקיים מסיבת עיתונאים בה היא תכריז על מועד ההכרזה הרשמי של מכשיר הדגל גלקסי S8ולצד התאריך המיוחל, גם על טאבלט חדש של החברה.

נוקיה 6. צילום מסך
נוקיה 6 - הפך ללהיט בסין ואזל מהמלאי תוך דקות ספורות בשל הזמנות ברשת./צילום מסך

יום שני

חברת סוני תתחיל את היום עם מסיבת עיתונאים שתתקיים בשעה 09:00 (שעון ישראל). החברה צפויה להכריז על אקספריהXZ2 , שיצויד במסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD ויהיה מבוסס ערכת השבבים סנאפדרגון 821. מכשיר הדגל החדש של סוני יגיע עם 6 גיגה של זיכרון RAM וחיישן צילום IMX400 החדש מבית סוני. לפי השמועות ברשת, לצד הדגם הזה תשיק החברה ארבעה סמארטפונים נוספים, כלומר חמישה בסך הכול. אם לוחות הזמנים של סוני יהיו דומים להכרזה הקודמת בתערוכת MWC, המכשירים החדשים יגיעו לחנויות רק בעוד כמה חודשים.

יום שלישי

חברת מייזו הסינית הכריזה על מסיבת עיתונאים בה היא צפויה להציג טכנולוגיה חדשנית והמפכנית, אך לא סיפקה פרטים נוספים. אין ספק שהצהרות החברה מעניינות אבל אנחנו מחכים לראות האם באמת מדובר במהפכה או שמה רק תרגיל שיווקי לא מרגש במיוחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully