וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואווי השיקה את P10: חזק יותר, חד יותר ועם מצלמה אפילו עוד יותר משוכללת

אחרי ש-P9 הפך לאחד המכשירים הפופולריים והמוצלחים של וואווי, החליטו בחברה לא לקלקל את מה שעובד. P10 הוא שדרוג של P9 בכל המקומות הנכונים עם 4 גיגה זיכרון RAM, מעבד חזק, מצלמה משובחת וממשק משופר

צלמים זמניים מורשים

יום ההשקות הגדול בתערוכת הסלולר MWC 2017 נמשך. התערוכה עוד לא נפתחה לקהל הרחב אבל מסיבות העיתונאים מתקיימות במרץ, במהלכן מציגות יצרניות הסלולר הגדולות את החידושים שלהן. שעתיים אחרי שחברת LG חשפה את מכשיר הדגל החדש LG G6, וואווי הסינית משיקה את היורש של מכשיר הדגל המוצלח שלה - P10. כמו במקרה של ה-P9, גם המכשיר החדש יוצא לשוק עם שני אחים: וואווי P10 לייט ו-P10 פלוס.

את תחילת אירוע ההשקה הקדישה החברה להסבר ארוך על הצבעים החיים שמציג המסך ולאחר מכן עברו לדבר על שאר התכונות של המכשירים. ל-P10 גב בגימור Hyper Diamond יוקרתי, ומסך בגודל 5.1 אינץ' ברזולוציית Full HD , משוריין עם ציפוי זכוכית גורילה 5. מכשיר שוליים דקים במיוחד - טרנד שנראה הרבה בשנה הקרובה - ובדומה לפאבלט המוצלח של החברה, מייט 9, גם מכשיר הדגל החדש מצויד בערכת השבבים Kirin 960, המיוצרת על ידי וואווי. הערכה הזו נחשבת למוצלחת מאוד וביצועיה אינם נופלים מהסנאפדרגון 820 של קוולקום. לערכת השבבים מעבד מתומן-ליבות במהירות 2.5 גיגה-הרץ ובתוספת 4 גיגה זיכרון RAM, לא נראה שיש שילוב אפליקציות כלשהו שיכול לשבור את המכשיר.

LG G6: חזק, עמיד ובליגה של הגדולים
בלקברי KEYone: רק לחסידי הז'אנר

וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
לא מחליפים מוצר מנצח, רק משפרים אותו. וואווי P10/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

גם במכשיר הדגל החדש, וואווי ממשיכה עם שיתוף הפעולה המוצלח שלה עם מותג הצילום "לייקה", ושילבה את מערך הצילום הכפול המוכר בגב המכשיר אחרי שעבר שדרוג (Leica 2.0 ). חיישן RGB צבעוני של 12 מגה-פיקסל ועוד חיישן מונוכרומי (שחור-לבן) של 20 מגה-פיקסל. ממשק הצילום כולל אלגוריתם משופר למיזוג התמונות ולטענת החברה, המכשיר מספק יכולות צילום טכניות שלא נראה בעבר. המצלמה הקדמית של 8 מגה-פיקסל מגיעה עם עדשה רחבה וברגע שהמצלמה תזהה כי מתבצע צילום קבוצתי, היא תעבור למצב עדשה רחבה. גם אפליקציית הגלריה, שפותחה יחד עם GoPro, זכתה לשיפור נרחב וכעת הגלריה יוצרת אוטומטית אלבומי תמונות מבוססות אנשים, מקומות ואירועים ואף יכולות עריכה מתקדמות באמצעות אפליקציית Quik של GoPro.

על מנת לסייע למשתמשים לערוך התאמות אישיות בצילומים, P10 מספק טכנולוגיה מדויקת לזיהוי תלת-ממדי של פנים העושה שימוש לזיהוי מהיר ומדויק יותר של תווי פנים. האלגוריתם של החברה המבוסס על מחקר מקיף של צורות פנים וגווני עור שונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
ממשיכים בשיתוף הפעולה עם מותג הצילום לייקה/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

אם עד היום המצלמה של וואווי עשתה עבודה מעולה בתאורה אופטימלית, כעת מערך הצילום מציע מפתח צמצמם של 1.8 F המאפשר צילום איכותי יותר בתנאי תאורה גרועים. לדברי החברה, יש ל-P10 את מצלמת הסלפי הטובה בשוק. וכדי להוכיח את זה, וואווי המשיכה במסורת ההשוואה לאייפון, תוך ציון נקודות החוזק של החברה מול המתחרה האמריקנית הפופולרית.

חיישן טביעות האצבע משולב הפעם מתחת למסך ולא בגב המכשיר. לדגם הפלוס יש מסך 5.5 אינץ' וסוללה 3,750 מיליאמפר-שעה. למעט ההבדלים האלה, ההבדל המרכזי בין ה-P10 ל-P-10 פלוס הוא שהפלוס עמיד למים בזכות ציפוי מיוחד שמגן על המכשיר. "אין בעיה לדבר בגשם או להפיל את המכשיר למים ולהרים מיד", הבהירו במסיבת העיתונאים. גרסאות נבחרות של המכשיר יגיעו עם מסך באיכות 2K ובהירות של 500 ניטים.

דגם הפלוס מצויד בארבע אנטנות כדי להגביר את מהירות החיבור לרשת בדור 4.5 (LTE-A). המכשיר תומך בכל רוחבי הפס בכל העולם וכך ניתן להתנייד איתו בקלות מבלי לפגוע בחוויית השימוש. גבו של המכשיר הרבה יותר נעים למגע מהp9 ונוסף כפתור טאצ' לחזית המכשיר עם חיישן טביעות אצבע.

וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
מצויד בארבע אנטנות/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 7.0 ועליו מולבשת הגרסה האחרונה של הממשק המוכר של החברה, EMUI 5.1 - גרסה שהושקה ביחד עם המכשיר. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,200 מיליאמפר-שעה התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה, SuperCharge, שוואווי הציגה בחודש נובמבר במינכן וכוללת את מנגנון ההגנה Super Safe 5 gate המנתרת בזמן אמת את המתח, זרם והטמפרטורה כדי שהסוללה לא תתפוצץ. לדברי החברה, ה-P10 יכול להחזיק מעמד כמעט שתי יממות של עבודה רציפה בין טעינות ומניסיון העבר ההצהרה הזו כנראה נכונה.

המכשיר מוצע בכמה צבעים: ירוק עדין, ורוד-זהוב, שחור, ושני גוונים של לבן (בוהק ומט). לדברי היבאונית, אלפא טלקום, המכשירים יגיעו לישראל לקראת סוף אפריל. "בחודש אפריל אנחנו נשיק בישראל את שלושת המכשירים: וואווי P10, P10 פלוס ו-P10 לייט", אמר קובי כליף, מנכ"ל אלפא טלקום. "וואווי רואה את ישראל כיעד אסטרטגי ומרכזי מבין עשרות המדינות בהן פועלת החברה ותמשיך להשקיע משאבים רעיוניים ותקציבים". אם וואווי תבצע בישראל את המהלך השיווקי של ה-P9, ותסבסד את המס בארץ - גם המכשיר החדש יימכר בסכום של כ-2,500 שקלים. זה יהפוך אותו למכשיר פרימיום במחיר של מכשיר ביניים ויציע תמורה טובה מאוד לכסף.

וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
יכול להציע תמורה טובה מאוד לכסף/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

לצד הסמארטפונים החדשים, החברה חשפה את המהדורה השנייה של השעון החכם, וואווי Watch 2. השעון הספורטיבי של החברה כולל קישוריות בדור הרביעי, מה שאומר שלא צריך לסנכרן את הסמארטפון איתו כדי לצאת לריצה. בנוסף חשפה וואווי סדרה של כיסוי מגן מעוצבים ואפילו תיק יד קטן ומעוצב לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully