וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אנדרואיד? המתחרה של "סירי" מגיעה אליכם לטלפון

אילן גלר

27.2.2017 / 9:19

גוגל אסיסטנט, העוזר הדיגיטלי, הושק עד כה רק במכשירי גוגל פיקסל, אבל כעת מגיע למכשירי אנדרואיד מגרסה 6.0. האפליקציה תומכת כרגע רק במכשירים ששפת ההפעלה שלהם תומכת באנגלית, אבל צפויה להרחיב פעילותה לשפות אחרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עם מי לדבר. גוגל אסיסטנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד החידושים העיקריים שאותם הביא עמו מכשיר הפיקסל בשנה שעברה היה Google Assistant, עוזר דיגיטלי חדש שבא להחליף את שירות Google Now הוותיק יותר. תכונה זו נותרה עד כה בלעדית למכשיר הסמארטפון מתוצרת גוגל, אך לא עוד – החברה הודיעה כי במהלך הימים הקרובים, יזכו כלל משתמשי אנדרואיד לעדכון שיוסיף את הסייען המתקדם למכשירם.

כדי ליהנות משירותיו של גוגל אסיסטנט, אינכם צריכים אפילו מכשיר המריץ את הגרסה העדכנית ביותר של אנדרואיד: העדכון יופץ הן למכשירים מבוססי נוגאט (7.0) והן למכשירי מרשמלו (6.0). התנאי היחיד הוא זיכרון פנימי בנפח 1.5 גיגה, ומכשיר ששפת מערכת ההפעלה שלו מוגדרת לאנגלית או גרמנית. העוזר אינו תומך עדיין בשפות אחרות, אם כי בגוגל מקווים להרחיב את כמות השפות בהמשך השנה.

ההבדל העיקרי בין גוגל אסיסטנט ל-Google Now הוא שבגרסה המתקדמת יותר, הסייען הדיגיטלי של גוגל לא רק עונה על שאלות אלא ממש מקיים עמכם שיחה. כך לדוגמא תוכלו לשאול את הסמארטפון "האם המוזיאון הבריטי פתוח עכשיו?" ומיד לאחר מכן "מהי הדרך הקצרה ביותר להגיע אליו", והאינטליגנציה המלאכותית המתקדמת כבר תבין בדיוק למה אתם מתכוונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully