וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנובו השיקה שני סמארטפונים חדשים, 4 טאבלטים ושני לפטופים

החברה אמנם לא חשפה מכשירים פורצי דרך, אבל היא הרחיבה משמעותית את סל המוצרים שלה. גולת הכותרת: טאבלטים לילדים עם רפידה מונעת זעזועים, מסנן אור כחול, מדבקות מסך עמידות לשריטות ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגדילו את סל המוצרים. מחשבי לנובו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת לנובו הכריזה היום במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, MWC 2017, על מכשירים ושירותים חדשים : טאבלט 2 ב-1 בשם Miix 320, שני מחשבים ניידים (Yoga 720 ו- Yoga 520) וארבעה טאבלטים ממשפחת Tab 4 ושני סמארטפונים: Moto G5 ו-Moto G5 Plus.

הדגמים החדשים במשפחת הסמארטפונים Moto G מגיעים בעיצוב מתכתי ובניגוד לטרנד של השנה, עם שוליים רחבים. למוטו G5 ערכת שבב סנאפדרגון 430, מצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 וסוללת 2,800 מיליאמפר-שעה. למוטו G5 פלוס ערכת שבב סנאפדרגון 625, מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7 וסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה. אלה המכשירים הראשונים בסדרה עם מסגרת מתכתית ובשלב הזה הם לא ישווקו בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טאבלטים לכל המשפחה

משפחת הטאבלטים Tab 4 של לנובו כוללת ארבעה דגמים מעוצבים וחזקים;דגם ה-8 וה-10 תוכננו לספק חוויית מולטימדיה מתקדמת וכוללים רמקולים כפולים ותמיכה ב-Dolby Atmos. עבור חובבי מדיה השיקה החברה זוג טאבלטים פרימיום: דגם ה-8 פלוס ודגם ה-10 פלוס, עם עיצוב זכוכית כפולה ותצוגת Full HD. לשניהם מעבדים חזקים וסוללה שתספיק ל-12 שעות עבודה.

את הטאבלטים האלה ניתן לקבל גם בגרסה לילדים עם רפידה מונעת זעזועים, מסנן אור כחול, צמד מדבקות מסך 3M צבעוניות עמידות לשריטות ומחשבון Lenovo Kid שמציע תכנים מותאמים ומעודכנים לילדים, דפדפן עם אתרי אינטרנט בטוחים וכן כלי ניטור של השימוש, העומדים לרשות ההורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גרסה מונעת זעזועים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למשתמשים כבדים יותר ניתן להזמין את הטאבלטים בגרסת עבודה עם מקלדת בלוטות' וממשק הכולל שורת משימות שמסייעת לעבור במהירות בין אפליקציות, תמיכה בעבודה בריבוי חלונות, תמיכה בקיצורי מקלדת שכיחים ועכבר.

מחשב ה-2 ב-1, Miix 320, עם המסך המתפרק מגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10, מקלדת מלאה, ומסך ברזולוציה Full HD. הסוללה מספיקה לעשר שעות עבודה.

הניידים ההפיכים מדגמי Yoga מאזנים בין ביצועים לניידות. הם מיועדים למשתמשים כבדים יחסית, שעובדים על כמה אפליקציות ותוכנות במקביל, ומחפשים כוח עיבוד רב. שני הדגמים, יוגה 720 ו-יוגה 520, זמינים עם מסכים בגדלים 13, 14 ו-15 אינץ'. המכשיר המתקדם ביותר בסדרה, יוגה 720 עם מסך 15 אינץ', הוא ההפיך החזק ביותר מסוגו, לדברי החברה, והוא מגיע עם מעבד ברמה של עד Core i7 של אינטל מהדור השביעי, עם כרטיס גרפי עצמאי GeForce GTX 1050 של NVIDIA, קישוריות מהירה ועד תשע שעות עבודה בין טעינות. היוגה 720 דק יותר מקודמו ב-17 אחוזים ועוביו 14.3 מילימטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • לנובו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully