וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המציאות המדומה של סוני עוקפת את התחזיות

אילן גלר

1.3.2017 / 0:26

ענקית האלקטרוניקה הודיעה כי עד אפריל היא צפויה למכור למעלה ממיליון ערכות לפלייסטיישן 4. בחברה טוענים כי בתכנון עוד עשרות משחקים התומכים במציאות מדומה, בהם TEKKEN 7

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשים חולים על זה. סוני VR/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה סוני העריכה כי עד חודש אפריל הקרוב תצליח למכור כמיליון יחידות של PSVR, ערכת המציאות המדומה המיועדת לקונסולת הפלייסטיישן 4. לפי עדכון שאותו שחררה החברה, עושה רושם שהמכירות בפועל עקפו את התחזיות: כבר עתה עומדת כמות יחידות ה-PSVR ברחבי העולם על יותר מ-915,000, כך שאין כמעט שום ספק שתעמוד בציפיות ואף תעבור אותן.

המספרים הללו מרשימים במיוחד בהשוואה למתחרים. ה-Oculus Rift וה-HTC Vive, ערכות מציאות מדומה המיועדות למחשב האישי שהגיעו למדפי החנויות לפני ה-PSVR, לא הצליחו להגיע לרף המכירות אותו מציגה סוני כבר עתה – גם אם סופרים אותן יחד. כמובן שצריך לקחת בחשבון כי ערכת המציאות המדומה של סוני זולה יותר משמעותית, במיוחד מפני שהיא פועלת בחיבור לקונסולה נפוצה יחסית, בעוד הערכות המתחרות דורשות מחשב PC יקר ומתקדם.

באשר למשחקים, עד כה הגיעו למדף כ-100 כותרים שונים התומכים בחוויית מציאות מדומה. בסוני טוענים כי ישנם עוד כ-220 כותרים שונים בפיתוח, 100 מתוכם צפויים לצאת עוד השנה. הרשימה כוללת להיטים כדוגמת משחק המירוצים Gran Turismo Sport, ומשחק המכות האהוב Tekken 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully