וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטה לה ויסטה, בייבי: משקפי אנדרואיד עם מסך פנימי

המשקפיים מצוידים בשתי מצלמות HD, מיקרופונים לביטול רעשים ומערכת הפעלה מוכרת. הם מזהים את הידיים של המשתמש, המושטות קדימה, באמצעות המצלמה המיועדת למחוות גוף, ומאפשרים להושיט יד ולתפעל אלמנטים וירטואליים

צלמים זמניים מורשים

אנחנו שומעים הרבה על מציאות רבודה (AR) בשנתיים האחרונות, והמותג המזוהה ביותר עם הטכנולוגיה הזו הוא הולולנס של מיקרוסופט, אבל זה לא אומר ששאר העולם הפסיק לפתח מוצרים והתקנים בתחום, אחת מהחברות האלה היא ווזיקס (Vuzix), שהציגה את משקפי המציאות הרבודה AR3000.

בתערוכת הטכנולוגיה הקטנה הצדדית, המתקיימת במקביל לתערוכות טכנולוגיה גדולות בעולם מציגות חברות קטנות יותר מאלו המציגות בתערוכות הגדולות אבל החידושים שלהם מרגשים באותה מידה.

השנה בתערוכת Pepcom, שנערכה במקביל לתערוכת המובייל הגדולה של ברצלונה, MWC 2017, היו מעט מציגים יחסית אבל דוכן אחד קטן הציע להתנסות במשקפי AR מגניבים במיוחד שנראים לא מסורבלים במיוחד.

משקפי אנדרואיד בתערוכת ברצלונה. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
אהלן, ג'ון קונור/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

מציאות רבודה, בניגוד למציאות מדומה, היא טכנולוגיה בה המשתמש לובש התקן שמוסיף שכבות של מידע על המציאות שהוא רואה. המשתמש לא נשאב לעולם ורטואלי המקיף אותו ומתנתק מהמציאות הפיזית, כמו במציאות מדומה, אלא מסוגל לצפות במידע המופיע על הצג ומתלבש על האלמנטים מסביב.

לטכנולוגיה הזו יש שימושים רבים, כמו הוראות ניווט ישירות על המדרכה, הסברים על אתרי תיירות בזמן אמת כשמבקרים בהם, זיהוי פנים בזמן אמת וקבלת פרטים על האדם העומד מולכם ועוד שימושים רבים, שיהפכו את חיינו בעתיד לנוחים יותר.

למשקפיים מעבד חזק עם מערכת הפעלת אנדרואיד. בצד ימין של המשקפיים יש משטח מגע (בדומה למשקפי מציאות מדומה) והם מסתנכרנים בקישורית Wi-Fi או בלוטות' לכל סמארטפון, מחשב או טאבלט.

המשקפיים מצוידים במיקרופונים לביטול רעש, שתי מצלמות HD, אחת לתיעוד של הסביבה ואחת לקלוט מחוות גוף; הם מזהים את הידיים של המשתמש, המושטות קדימה, באמצעות המצלמה המיועדת למחוות גוף, ומאפשרים להושיט יד ולתפעל אלמנטים וירטואליים בשלושה ממדים, בעולם האמיתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully