וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי על הירח: אולי ב-2018

28.2.2017 / 1:54

אילון מאסק, בעל חברת "ספייס X" המתמחה בשיגורים לחלל, אמר כי שני מיליונרים הורידו סכום נכבד כדי להיות האזרחים הראשונים שינחתו על הירח, וייתכן שזה יקרה כבר בשנה הבאה. המדענים סקפטיים: "דברים כאלה לוקחים זמן"

ליקוי הירח, אפריל 2014. רויטרס
צעד קטן לאדם המיליונר/רויטרס

האם ב-2018 יזכו שני אזרחים לפסוע על הירח? יכול מאוד להיות שכן, ויש להם הרבה כסף בשביל החוויה הזאת.

על פי נשיא חברת ספייס X אילון מאסק, שני מיליונרים עשויים לנחות על הירח בשנה הבאה. עם זאת, בתדרוך שנתן לעיתונאים הוא היה מסויג, מאחר שטרם הטיס לשם אפילו אסטרונאוט אחד, כל שכן אזרח.

אילון מאסק, 2014. אתר יצרן
שאפתני כהרגלו. אילון מאסק/אתר יצרן

"יש שני אנשים שכבר הורידו מקדמה רצינית כדי לטוס לירח", אמר מאסק, שהחברה שלו מתמחה בשיגורים לחלל. אם זה יקרה, הם יעשו זאת במעבורת "דרגון 2", שתקיים ניסוי ראשון באוגוסט השנה.

איש אינו יודע בשלב זה את זהות המתעניינים, והפרט היחיד שמאסק הסגיר הוא שהם מכירים אחד את השני. גם לא ברור אם יש להם רקע בטיסה. אזרחים טרם הגיעו לירח, כשהאיש שכן טס לחלל היה המיליארדרד הקנדי גאי לליברט, שב-2009 שילם 35 מיליון דולר עבור מסע בן עשרה ימים לתחנת החלל הבינלאומית. כסף קטן.

האם להאמין למאסק? אולי הכוונה כנה, אבל על פי ההערכות המועד יהיה, אם בכלל, אחרי 2018. המדענית מיקה מק'קינון צייצה בטוויטר: "למה אתה מיד שונא את ספייס X? הדרגון מעולם לא הטיס אנשים. דברים לוקחים זמן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully