וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייזו מציגה: טעינה מ-0 ל-100 ב-20 דקות בלבד

ענקית הסלולר הסינית, מייזו, חשפה הבוקר בתערוכת המובייל בברצלונה את הדור השלישי של טכנולוגיית הטעינה המהירה שלה. והיא אפילו לא מחממת את המכשיר לרמה בלתי נסבלת

צלמים זמניים מורשים

במסיבת עיתונאים שערכה ענקית הסלולר הסינית, מייזו, במסגרת תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה, MWC 2017, הציגה החברה טכנולוגיית טעינה מהירה מהפכנית בשם Super mCharge, העושה שימוש בזרם ישיר במתח גבוה. זה הדור השלישי של טכנולוגיית הטעינה המהירה של מייזו והיא מאפשרת לטעון סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה במלואה תוך 20 דקות.

יצרניות רבות מציעות טכנולוגיה של טעינה מהירה אבל השיא שקבעה מייזו הפעם הופך את ההמתנה לסיום הטעינה לפעולה שכמעט לא תעכב אתכם בדרך החוצה מהמשרד או מהבית. במייזו השוו את פרק הזמן הזה לזמן שלוקח לנו לשתות כוס קפה.

טעינה מהירה נשמעת כמו פעולה שמחממת מאוד את הסוללה, אבל בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלהם מקפידה לשמור על טמפרטורות נמוכות בתוך הסמארטפון. הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה במבדקי החברה היא 39 מעלות צלזיוס. זה אומר שאפשר להמשיך להשתמש בסמארטפון בזמן שהוא נטען.

חשוב להדגיש כי המטען עצמו של מייזו לא מספיק לטעינה הסופר-מהירה והמערכת כוללת את המטען המתחבר לקיר, שקע טעינה מיוחד בסמארטפון וסוללה מותאמת ברמה גבוהה. לדברי מייזו הטכנולוגיה פותחה במשך כמה שנים ועדיין לא ברור מתי נתחיל לראות את הפיצ'ר במכשירי החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה הוא נראה מבפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
מייזו טוענת מכשירים מ-0 ל-100 אחוז ב-20 דקות. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
וזאת התוצאה/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully