וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S8: וידאו ראשון נחשף, ומאשר את ההדלפות הקודמות

אילן גלר

1.3.2017 / 1:13

רק כפתורים וירטואליים, גודל 5.8 אינץ' ומסגרת דקה במיוחד סביב המסך. כל אלה ועוד הוצגו בווידאו שדלף לרשת, לפני ההשקה הרשמית שתתקיים ב-29 במרץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי כפתורים בכלל בקדמת המכשיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצב ההדלפות הקשורות במכשיר הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי S8, הולך וגובר ככל שאנו מתקרבים למועד ההכרזה הרשמי שנקבע ל-29 במרץ. למבול התמונות ששוחררו עד כה מצטרף עתה סרטון וידאו ראשון המציג את הסמארטפון המסקרן בפעולה. מקורו כנראה בחברה סינית שקיבלה דגם ניסוי במטרה לוודא שאביזריה פועלים היטב עם המכשיר החדש.

הסרטון מאשר שוב את הדיווחים ששמענו עד כה: לגלקסי S8 אין כפתורים פיזיים בקדמת המכשיר, ובמקומם מוקמו כפתורים ווירטואליים בתחתית המסך. גודל התצוגה עומד על 5.8 אינצ', אך המכשיר לא צפוי להיות גדול יותר מקודמו מאחר והמסגרת סביב המסך דקה במיוחד. הסרטון חושף את המקלדת הווירטואלית של סמסונג (אין חידושים יוצאי דופן), וגם את אפליקציית ספר הטלפונים שנראית מעט יותר מינימליסטית מאשר בגרסה הקודמת של TouchWIZ, גרסת סמסונג למערכת ההפעלה אנדרואיד.

החשיפה הרשמית של הגלקסי S8 תתרחש כאמור בסוף החודש הבא. התאריך הוצג לראשונה בסופה של מסיבת עיתונאים אותה ערכה סמסונג לפני מספר ימים בתערוכת הסלולר של ברצלונה. זהו תאריך מאוחר יחסית לשנים קודמות, אך בסמסונג רצו לוודא שאין במכשיר שום תקלה או באג בכדי למנוע כל אפשרות לחזרה על פיאסקו ה-Note 7, שהסתיים באיסוף של מיליוני מכשירים בכל רחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • גלקסי S8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully