וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואו, שיגעון: גילינו סמארטפון שכל גבו משובץ נורות לד אינטרקטיביות

אלקטל A5 מציע מפרט בינוני להחריד עם גימיק מגניב, שאמור לקרוץ לקהל צעיר - גב שמכוסה כולו בנורות קטנות המגיבות לפעולות שעושה המשתמש במכשיר

צלמים זמניים מורשים

למרות שבישראל שמו אינו מזוהה מיד עם סמארטפונים, המותג הסיני Alcatel כבר ותיק בתחום הסלולר. המותג נמצא בבעלות חברת TCL, שמייצרת גם עבור בלקברי את הסמארטפונים, ובעבר מכשיריה נמכרו בישראל תחת המותג Infinity של פרטנר. לצד הסמארטפונים, החברה גם מספקת חומרה, תוכנה ושירותים לחברות סלולר.

במסגרת תערוכת המובייל MWC 2017 המתקיימת השבוע בברצלונה החברה הציגה שלל סמארטפונים זולים בעיקר וכאלו שמיועדים לשוק צעיר. אחרי סיבוב מהיר בתצוגת המכשירים בביתן היינו בטוחים שראינו הכל ואז הגענו לדגם A5 - סמארטפון חדש שהחברה הציגה, עם גב שכולו נורות לדים.

לטענת החברה, מדובר בסמארטפון הראשון שבגבו נורות לדים אינטרקטיביים. מה זה אומר? הנורות הקטנות מגיבות לפעולות שמבצע המשתמש במכשיר ונדלקות בתבניות שונות בהתאם לשימוש: הפעלת נגן המוזיקה, קבלת הודעה חדשה ועוד.

מדובר בגימיק חמוד מאוד, שמבליט את המכשיר הזה, אבל זה גימיק אסטטי בלבד. המפרט של המכשיר הרבה פחות מרשים וכולל מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית HD בלבד, ערכת השבבים של MediaTek הכוללת מעבד מתומן-ליבות, 2 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל עם נורית פלאש ומערכת הפעלה אנדרואיד 6.0. המכשיר מגיע עם סוללה בנפח 2,800 מיליאמפר-שעה ובחלק מהשווקים הוא יגיע עם קורא טביעות אצבע. מחירו של המכשיר 199 אירו.

אלקטל A5. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גאדג'ט נחמד - וזהו, בערך/מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בנוסף הציגה אלקטל עוד שני מכשירים נוספים: A3 ו-U5. ל-A3, המגיע עם מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציית HD, ערכת השבבים של MediaTek ו-1.5 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל עם פלאש, אנדרואיד 6.0 וסוללה בנפח 2,460 מיליאמפר-שעה.

ל-U5 מסך בגודל 5 אינץ' ברזולוציה נמוכה מ-HD, ערכת השבבים של MediaTek ו-1 גיגה זיכרון RAM, מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל וקדמית של 2 מגה-פיקסל עם נורית פלאש. מדובר במכשירים עם מפרט גרוע מאוד ומאוד לא אטרקטיבי. קשה להבין למה ממשיכים לייצר מכשירים חדשים עם חומרה בת 3-5 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully