וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרגש רצח: מאסטר מסינגפור מת במהלך איתור פוקימון

2.3.2017 / 11:21

אדם בן 67, שכבר תפס יותר מ-200 פוקימונים, לכד פוקימון נדיר במיוחד והלך לעולמו זמן קצר לאחר מכן. היסטוריית בעיות הלב שלו רומזת שייתכן שפשוט התרגש יותר מדי בעת התפיסה

פוקימון לפרס. וויקיפדיה, צילום מסך
פוקימון לפרס, פוקימון נדיר שאותו קיבץ חובב הפוקימונים/צילום מסך, וויקיפדיה

מסתבר שיש עדיין אנשים בעולם שמשחקים ב-Pokemon Go, ואחד מהם – בן 67 מסינגפור – מת זמן קצר לאחר שהצליח לתפוס את פוקימון לפרס (Lapras) הנדיר. לפי הדיווח בתקשורת המקומית, הוא אכל ארוחת ערב עם משפחתו ולאחריה חזר לבית להחליף את בגדיו ויצא לחוף, שם בילה במהלך החודשים האחרונים בניסיון ללכוד פוקימונים.

גם הפעם מסע הציד היה מוצלח למדי, אלא שמיד לאחר התפיסה התמוטט הגמלאי על האדמה. הוא הובהל לבית החולים, אך מת זמן קצר לאחר שהגיע לחדר המיון. מסתבר שסבל מהיסטוריה ארוכה של בעיות בתפקוד הלב, אם כי לא מן הנמנע כי ההתרגשות והמאמץ סביב לכידת הפוקימונים היא זו שהכריעה אותו באופן סופי.

לאור עניין התקשורת במקרה, הסתבר כי הגמלאי היה אחד מאספני הפוקימונים המובילים בסינגפור: הוא הצליח להגיע לדרגה 28, עם יותר מ-200 פוקימונים שונים באפליקציה. חשוב לציין כי מדובר, כמובן, במקרה קיצוני. בעבור רוב המשתמשים, משחק ב-Pokemon Go איננו מהווה סכנה בריאותית ועשוי אף לתרום למצב הגופני שכן בניגוד לרוב משחקי המובייל, הוא מעודד יציאה מהבית ואף הליכה ברחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully