וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי: קערה, תיק גב ומגירה שיטעינו את כל מכשירי המובייל שלכם

2.3.2017 / 11:38

טוב, האמת שזה לא מדויק - הטכנולוגיה של Humavox הישראלית לא תטעין רק את מכשירי המובייל שלכם, אלא את כל מוצרי החשמל האלחוטיים שלכם, כולל השלט של הפלייסטיישן אפילו. רק להניח ולחכות

צלמים זמניים מורשים

עריכת וידאו: נועה לוי

בשנים האחרונות נדמה שטכנולוגיית הטעינה האלחוטית לא מצליחה לצבור תאוצה בקרב המשתמשים אבל בעיקר בקרב היצרניות. הטכנולוגיה חייבת להיות ייחודית ויקרה יותר ולכן לא מתאימה לכולם אבל סטארט-אפ ישראלי בשם Humavox (היומבוקס) מנסה ליצור סטנדרטיזציה בתחום, ועל הדרך לפתוח את האופציה לטעינה אלחוטית לכל מוצר חשמלי בבית.

את הסטארט-אפ הישראלי פגשנו בביתן של מכון הייצוא בתערוכת המובייל MWC 2017 בברצלונה. בין כל הדוכנים עומדים אנשי החברה כשמולם קערה מלאה במוצרי חשמל קטנים, קייס של אוזניות ותיק גב, כשמאחוריהם פוסטר של מגירות - אוסף אקלקטי למדי של חפצים אבל מה שמשותף לכולם היא הטכנולוגיה של החברה ששולבה בהם.

החברה מפתחת טכנולוגיית RF המספקת למשתמשים חווית טעינה פשוטה ואלחוטית לחלוטין. "היומובוקס מכוונת לדור הבא של מכשור אלקטרוני נייד, לביש, האינטרנט של הדברים", אומר לנו עמרי לחמן, ממייסדי החברה. "כל העולם הולך למקום שהמשתמשים יצרכו יותר ויותר אלקטרוניקה, נייצר ונצרוך יותר מידע וככל שיש יותר מכשירים ככה יש צורך בהטענה".

היומבוקס. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
בהחלט נראה כמו משהו משנה חיים/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

הטכנולוגיה של Humavox כוללת שתי יחידות קצה - בצד המכשיר שבב מוליך-למחצה קטן שניתן להחדיר לכל מוצר נטען וחלל הטענה כלשהו כמו הקערה על השולחן, תיק הגב, קייס האוזניות וגם המגירה שתמונתה מתנוססת בביתן. האפשרויות רבות וכוללות גם את תא הכפפות ברכב, מדף בבית או כל חלל בו אתם מניחים את מוצרי האלקטרוניקה האישיים שלכם.

"אנחנו מסוגלים ליצור אזור טעינה אלחוטי, יעיל ונציל מכל נפח או צורה גיאומטרית תלת-ממדית, שלתוכה ניתן לזרוק את המכשור האלקטרוני", אומר לחמן ומספר שהם לא מייצרים את הקערות והתיקים עצמם אלא משאירים את הכוח לעצב את החלל בידי הלקוחות שלהם. הם לא רוצים שכולם יקנו את המוצר שלהם, אלא שכולם יקנו מוצרים עם טעינה אלחוטית של Humavox.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
היומבוקס. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
מטעין הכול, כולל השלט של הפלייסטיישן. היומבוקס/מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully