וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך הייתי"? קונדום חכם ימדוד לכם את הביצועים במיטה

4.3.2017 / 0:00

חברה בריטית פיתחה קונדום שיספר לכם כמה אתם מוצלחים, באיזה קצב עבדתם ואפילו יאתר עבורכם מחלות מין. בשלב ראשון הוא יושק בבריטניה בלבד, אבל לאחר מכן יופץ, ככל הנראה, בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקס מעולם לא היה דבר כל כך טכנולוגי. הקונדום החכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה דברים חכמים קיימים היום בחוץ, ובין היתר ענקיות הטכנולוגיה תיעלו את זה לכיוון המיני. החידוש האחרון: קונדום חכם, אבל החוכמה הזאת עלולה לעלות לאגו שלכם ביוקר.

ליוזמה אחראית חברה בריטית, "בריטיש קונדומס", שפיתחה את ה"i.con"', קונדום עם ננו צ'יפ שמסוגל למדוד ביצועים ולהתרות מפני מחלות מין. "האם תהיתם אי פעם כמה קלוריות אתם שורפים במהלך קיום יחסי מין?" שואלת החברה על עטיפת המוצר.

זוג מקיים יחסי מין על שולחן בעבודה. ShutterStock
אל תשכח את הקונדום של ה-74 דולר/ShutterStock

ובכן, סוף לניחושים. תמורת 74 דולר תוכלו לא רק לדעת כמה קלוריות שרפתם, אלא גם כמה פמפומים ביצעתם, באיזו מהירות, כמה פעמים אתם מקיימים יחסים בשבוע, חודש או שנה, איך אתם ביחס לאנשים אחרים בעולם ועוד הרבה, הרבה שאלות שתמיד התביישתם לשאול.

בנוסף, וזה אולי תפקידו החשוב יותר, הקונדום יסייע באיתור מחלות מין. כשהוא מתריע מפני פרוטאינים ונוגדנים. הקונדומים ייוצרו במידה אחת, ותהיה להם אפשרות התאמה. בשלב ראשון הם ישווקו בבריטניה בלבד, אבל בוודאי ייוצאו לאחר מעט זמן.

"המידע יהיה חסוי, אבל אנשים יוכלו לשתף את חבריהם בתוצאות ולהשוות ביצועים. בצורה אנונימית הם יוכלו לעשות את זה גם מול אנשים זרים", נמסר מהחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • קונדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully