וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל תשיק את הסמארטפון "פיקסל 2" השנה

אילן גלר

5.3.2017 / 10:33

פיקסל 2 ככל הנראה יישאר, כמו קודמו, מכשיר פרימיום המתומחר החל מ-650 דולרים. עם זאת, המכשיר צפוי להיות הרבה יותר אטרקטיבי בזכות עמידות מוגברת למים ואבק, ערכת שבב מתקדמת יותר עם מעבד חזק יותר וכנראה שגוגל לא תפספס הזדמנות לשדרג היכן שניתן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוגל פיקסל - מכשיר טוב, אבל לא הכי טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

מכשיר הסמארטפון הראשון שעיצבה ומכרה גוגל תחת שמה זכה לשבחים רבים אבל גם לביקורת שהוא אינו מציע את הטוב ביותר ולכן אולי עזב את המפעל לא לחלוטין אפוי. ההערכות היו שאכן תהליך התכנון והייצור של המכשיר היו מואצים ולכן בגרסה הבאה גוגל תכפה על כל הטעויות שעשתה לכאורה.

למקרה שהיה לכם ספק בעניין, כעת גוגל מאשרת באופן רשמי: מאוחר יותר השנה יזכה הסמארטפון המוצלח פיקסל, אחד המכשירים הטובים ביותר של 2016, ליורש. "לתעשייה הזו יש קצב שנתי", הסביר ריק אוסרלוך, סגן נשיא בגוגל האחראי למוצרי חומרה, בראיון שנערך עמו לאחרונה. "אתם יכולים לבנות על מכשיר נוסף השנה, גם אם לא תשמעו ממני תאריך מדויק ברגע זה".

לצד החדשות המשמחות הללו, יש גם בשורה שעשויה להיות מאכזבת: פיקסל 2 יישאר, כמו קודמו, מכשיר פרימיום המתומחר באופן זהה למכשירי הדגל של אפל או סמסונג (החל מ-650 דולרים בארה"ב, וכמובן הרבה יותר מזה בישראל). גוגל, כך נראה, אינה מתכוונת לחזור לימי הנקסוס, אז הציעה למשתמשים מכשירים מתקדמים במחירים נמוכים יחסית.

באשר למפרט המכשיר העתידי, השמועות מצביעות על סמארטפון מתקדם המבוסס על מעבד סנאפדרגון 835 (כמו בגלקסי S8 שיושק בסוף החודש), עמידות למים (סוף סוף), וחיישן צילום משודרג באופן משמעותי. לא היינו מתפלאים לראות גם מסך נטול מסגרת חיצונית, אחרת יהיה למכשיר קשה להתחרות ב-LG G6, בגלקסי S8 ובאייפון 8 הצפויים להגיע לפניו למדפי החנויות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם הבא יגיע באותו עיצוב כנראה אבל עם מפרט יותר מתקדם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully