וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקרוא הודעה מלאה בווטסאפ מבלי שהצד השני יידע - לא תאמינו כמה זה קל

8.3.2017 / 8:19

היכולת לקרוא הודעה מבלי שהצד השני יידע את זה, מבלי שתהיו מוגבלים בזמן לענות ומבלי שתיאלצו לוותר על הווי הכחול באופן גורף נשמע כמו קסם אבל האופציה הזו קיימת - והיא פשוטה להפליא בזכות הטריק הזה שגילינו

עריכה: מיכאל ברגמן

(בסרטון: ליאור נאור מדגים איך עושים את זה)

יותר ממיליארד משתמשי ווטסאפ מתעדכנים לעתים קרובות בווי הכחול כדי לראות מי ראה את ההודעות שלהם ומי עדיין לא. היכולת לקרוא הודעה מבלי שהצד השני יידע את זה, מבלי שתהיו מוגבלים בזמן לענות ומבלי שתיאלצו לוותר על הווי הכחול באופן גורף נשמע כמו קסם אבל האופציה הזו קיימת, והיא פשוטה להפליא.

כמה פעמים שמעתם שאם תעברו למצב טיסה תוכלו לקרוא הודעות בווטסאפ מבלי שהצד שני יידע? הטיפ הזה נכון חלקית, מאחר וברגע שתתחברו מחדש לרשת אישור הקריאה יעבור ותיאלצו להישאר מנותקים כל עוד לא תרצו שזה יקרה. אפשרות נוספת, שמציעים פעמים רבות, היא לבטל כליל את אפשרות אישור הקריאה, אבל אז גם אתם לא תראו האם הצד השני קרא את ההודעות שלכם או לא.

אבל יש דרך אחת, פשוטה ונקייה, שתאפשר לכם לקרוא הודעות שנשלחו אליכם בווטסאפ במלואן מבלי שתצטרכו לשנות אף הרגל או את האופן בו אתם משתמשים עד כה באפליקציית המסרים הפופולרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטריק הזה כל כך פשוט שלא תאמינו שלא הכרתם אותו עד היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי לעשות זאת עליכם להתחבר לשירות ווטסאפ ווב, הגרסה המקוונת שנועדה לאפשר התכתבויות גם מהדפדפן ולא רק באפליקציה. כדי להשתמש בגרסה השולחנית של ווטסאפ, היכנסו לאתר, שם תתבקשו לסרוק באמצעות האפליקציה קוד QR שיאפשר לכם להפעיל את השירות מהדפדפן. כדי לסרוק את הקוד הפעילו את האפליקציה ולחצו על התפריט הראשי ושם על סעיף WhatsApp Web.

ברגע שייפתח לכם חלון השיחות בגרסת הדפדפן תוכלו לראות בצד המסך את רשימת אנשי הקשר הפעילים שאתם מנהלים איתם שיחות. ההודעות שעוד לא קראתם יופיעו בראש הרשימה. לפני שאתם ממהרים להקליק על איש הקשר כדי לקרוא את ההודעה, זכרו שכל שינוי בגרסה הזו מתעדכן אוטומטית גם באפליקציה - למעט הטריק הזה.

עמדו עם העכבר על תחילת ההודעה שמופיעה מתחת לשמו של איש הקשר. ההודעה האחרונה שנשלחה אליכם תופיע אחרי רגע בחלון תצוגה מקדימה של ווינדוס במלואה, מבלי שהאפליקציה תתעדכן. שימו לב שתוכלו לקרוא כך רק את ההודעה האחרונה שנשלחה אליכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אילוסטרציה. ShutterStock
הללויה!/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully