וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפה שלה הושחתה בגלל אפליקציית פנס באייפון

אילן גלר

15.3.2017 / 7:53

"חיכינו המון זמן שיראו אותנו, כך שחשנו הקלה כשכבר החלו לטפל בה", סיפרה האם. "אבל אז הרופא שלף את מכשיר האייפון שלו מהכיס, נתן אותו לעובד אחר וביקש ממנו להחזיק אותו בזמן שהוא מסיר את הגוש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנס באייפון - מסייע בביצוע מטלות בחושך עד מידה מסוימת./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרוחות בעיר ניוקאסל שבאנגליה סוערות בעקבות מה שנראה כמקרה מזעזע במיוחד של רשלנות רפואית. ג'ורג'יה הנדרסון, בת ה-13, הגיעה לבית החולים בעיר כשהיא סובלת מגוש על שפתה. הילדה ואמה נאלצו להמתין כשש שעות בחדר המיון, בזמן שהגוש הוסיף לכאוב ולדמם. לבסוף קרא להן אחד הרופאים, והחליט שנדרש ניתוח קצר על מנת להסיר את הגידול.

"חיכינו המון זמן שיראו אותנו, כך שחשנו הקלה כשכבר החלו לטפל בה", סיפרה האם. "אבל אז הרופא שלף את מכשיר האייפון שלו מהכיס, נתן אותו לעובד אחר וביקש ממנו להחזיק אותו בזמן שהוא מסיר את הגוש משפתיה של ג'ורג'יה". ככל הנראה, הפתרון של הרופא לחשיכה היחסית בחדר הייתה פשוט להשתמש באפליקציית הפנס המותקנת במכשיר. הניתוח לא עלה יפה, והגוש עדיין המשיך לדמם ולכאוב מאחר ולא הוסר בשלמותו.

למרות שלא נשקפה סכנה לחייה של ג'ורג'יה (הגוש עצמו כבר אובחן ונמצא כצבר בלתי מזיק של כלי דם), הטיפול המזלזל גרם לפגיעה קשה בביטחונה העצמי, ובמהלך הימים האחרונים היא סירבה להגיע ללימודים. תגובת בית החולים אינה מכירה ברשלנות, וההתייחסות שניתנה לכלי התקשורת נגעה רק למשך ההמתנה הארוך. "הצוות שלנו עובד קשה על מנת לספק לחולים את השירות הטוב ביותר שאפשר", נמסר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפה הפצועה של הנדרסון בת ה-13./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully