וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הטלפון הסלולרי הכי פחות משתלם בעולם?

אילן גלר

9.3.2017 / 8:04

אנחנו לא בטוחים שנוקיה 3310 שווה את 50 הדולרים שדורשים עליו, אבל יש כבר חברה ששדרגה את המראה שלו כל כך, שעכשיו דורשים עליו 3,000 דולרים. המפרט, אגב, נשאר אותו הדבר וכולל מצלמת 2 מגה פיקסל ו-16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM

צלמים זמניים מורשים

גרסאות יוקרה למכשירי סמארטפון נחשקים הם כבר לא עניין מפתיע, אך מה בדבר גרסאות יוקרתיות למכשירים זולים והמוניים? זה קצת יותר חריג, אך זה לא מנע מכמה חברות להפיק למכשיר הנוקיה 3310 המחודש גרסאות יקרות במיוחד, שעלותן גבוהה באלפי דולרים מזו של המכשיר המקורי, למרות שבכל הנוגע למפרט הטכני מדובר במוצר זהה לחלוטין.

נוקיה 3310 המחודש הוא טלפון טיפש מבית יצרנית הסלולר הפינית, שהושק בשבוע שעבר בתערוכת המובייל הגדולה של ברצלונה. הוא ניסיון לקרוץ למי שזוכר לטובה את הטלפון הסלולרי מתחילת שנות האלפיים, תוך ניסיון להסתיר את העובדה שהמפרט שלו רחוק מלהיות מרשים, או נוסטלגי.

למכשיר יש חיבור USB עדכני, קישורית בלוטות' ומסך צבעוני אבל אין לו Wi-Fi, אין לו GPS ולא ניתן להוריד אליו אפליקציות מהחנות הרשמית של גוגל. ניתן לגלוש בו באינטרנט במהירות איטית (לא תומך בדור רביעי או שלישי), הוא מצויד במצלמה אחורית של שני מגה פיקסל ומצויד רק ב-16 מגה (לא גיגה) של זיכרון RAM. לדברי נוקיה, הסוללה בנפח 1,200 מיליאמפר-שעה תחזיק מעמד חודש במצב המתנה, תאפשר 22 שעות של שיחה (פי 10 יותר מהמכשיר המקורי).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוקיה 3310 המחודש עם מארז טיטניום בעיצוב מעט שונה. רק 3,000 דולרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

נוקיה 3310 המחודש מיוצר על ידי HMD הסינית ומחירו נמוך מאוד - כ-50 דולרים. הוא מגיע עם המשחק הקלאסי סנייק, בגרסה גם מחודשת ומאוד לא נוסטלגית ויש לו מסך קטן יחסית למכשירים של היום ולחצנים פיזיים. בניגוד לאביו הקדמון, הקווים של 3310 המחודש נקיים יותר והמכשיר כולו עגול יותר. הוא מגיע מהמפעלח בצבעים בוהקים בגווני אדום, כחול וצהוב וניתן להשיג אחד גם בצבע הכחול המקורי.

אם תוסיפו ל-50 הדולרים שעולה המכשיר עוד 2,950 דולרים (סך הכול 3,000 דולרים) תקבלו במקום מארז הפלסטיק של המכשיר מארז טיטניום בתקן צבאי קשוח במיוחד. עיצוב המכשיר שונה במקצת כך שיתאים למארז החדש, לדעתנו הוא נראה כך הרבה פחות טוב. אפשרות נוספת היא דגם יוקרתי שעלותו 1,700 דולרים בלבד, ומחליף את צפוי הטיטניום במארז העשוי ממתכת זולה יותר - זהב.

כבונוס מיוחד, המהדורה המוזהבת כוללת גם פורטרט של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בגב המכשיר וגם את כל מילות המנון הפדרציה הרוסית. מדובר, כנראה, במעין פריט אספנים לאוליגרכים, שלא יחשבו פעמיים בטרם יזמינו את המכשיר החדש למרות שמדובר בטלפון הכי פחות משתלם שניתן לחשוב עליו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרסה המוזהבת עם דיוקנו של נשיא רוסיה, פוטין. 1,700 דולרים בלבד./מערכת וואלה!, צילום מסך
נוקיה 3310 המחודש. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נוקיה 3310 המחודש שהושק בשבוע שעבר בברצלונה - עולה 50 דולרים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה 3310

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully