וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הם צילומי הרחפנים היפים ביותר לשנת 2016

אילן גלר

10.3.2017 / 9:21

כלל התצלומים המרהיבים בתחרות של SkyPixel מעידים על כך שיכולות השליטה, הצילום והתעופה של רחפנים מתקדמים עברה קפיצת מדרגה משמעותית, וכעת מדובר בכלי חשוב בארגז הכלים של צלמים מקצועיים. המרכיב האנושי הוא שנותן את הטאצ' האמנותי המרשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבחירה שלנו./מערכת וואלה!, צילום מסך

תחרות צילומי הרחפן היפים ביותר לשנת 2016 של SkyPixel הסתיימה השבוע, לאחר שפאנל השופטים בחן יותר מ-27,000 צילומים שנשלחו מ-131 מדינות בכל רחבי העולם. התצלומים חולקו לשלוש קטגוריות שונות: יופי, 360 מעלות ורחפנים בפעולה. פרס נפרד הוענק בחירת הקהל - הצילום הפופולרי ביותר לפי כמות הלייקים באתר.

תצלום השנה, לפי בחירת השופטים, הוא "דייג סוגר את רשתו", שצולם בסין. לדברי השופטים הצילום "מכיל השתקפות, צבעים ונקודת מבט אווירית יוצאת דופן". ללא ספק צילום שהיה כמעט בלתי אפשרי לצלם ללא עזרת רחפן. בקטגוריות היופי זכה הצילום "מסעות", המציג טור גמלים בלב המדבר. בקטגוריית רחפנים בפעולה זכה הצילום המרהיב "בוקר שמח", ואילו בקטגוריית 360 מעלות מככב הצילום "לילה מלא כוכבים", שצולם אף הוא בסין.

כלל התצלומים המרהיבים מעידים על כך שיכולות השליטה, הצילום והתעופה של רחפנים מתקדמים עברה קפיצת מדרגה משמעותית, וכעת מדובר בכלי חשוב בארגז הכלים של צלמים מקצועיים. עם זאת, המרכיב האנושי עדיין מהותי ביצירת הקומפוזיציה המושלמת, ונדרש לא מעט כישרון על מנת ללכוד את הרגע הנכון מהזווית הנכונה - מלאכה אותה הרחפן לא מסוגל לבצע בכוחות עצמו.

SkyPixel הוא אתר ורשת חברתית לחובבי צילום אווירי. הגולשים מעלים מדי יום אלפי תמונות של צילומי רחפנים וצילומים מהאוויר, מחליפים טיפים ומעירים הערות אחד לשני על הצילומים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully