וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני פורים: הפיצ'ר החדש בפייסבוק מסנג'ר דומה בצורה מחשידה לסנאפצ'ט

9.3.2017 / 21:41

Messenger Day מאפשר לעצב מחדש את הסלפי שלכם, בתמונה או בווידאו: לבחור מסגרת, אפקטים ומדבקות מתוך מגוון של 5,000 אלמנטים ויזואליים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אם תהיתם למה פייסבוק מתחפשת השנה, אז התשובה היא סנאפצ'ט. הרשת החברתית חשפה הערב פיצ'ר חדש לאפליקציית המסנג'ר שלה המכונה Messenger Day. אחרי עדכון האפליקציה תוכלו לעצב מחדש את הסלפי שלכם, לבחור מסגרת, אפקטים ומדבקות מתוך מגוון של 5,000 אלמנטים ויזואליים (אנחנו מקווים שאף אחד לא מתכוון לעבור על כולם במכה).

בפיצ'ר החדש ניתן להשתמש גם בתמונות וגם בסרטוני וידאו. התוצר הסופי יהיה זמין לצפייה במשך 24 שעות, בדומה לפיצ'ר הסטטוס החדש באפליקציית המסרים האחות, ווטסאפ (שנמצאת בבעלות של פייסבוק) .

הפיצ'ר החדש יחל להופיע אצל משתמשים בארה"ב מהערב ובמהלך השבוע הקרוב יהיה זמין לשימוש ברחבי העולם, כולל בישראל. העדכון תומך באפליקציות במכשירי אנדרואיד ובאייפונים ואייפדים, כך ששווה להתעדכן בימים הקרובים האם הגיע עדכון לאפליקציה.

כדי להוסיף את האלמנטים החדשים (אחרי עדכון האפליקציה), הקישו על המצלמה ותגיעו מיד למצלמה במסך מלא (כמו מסך הפתיחה של סנאפצ'ט). הדרך השנייה היא להקיש על Add to your day בחלק העליון של תיבת ההודעות הנכנסות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

צלמו סרטון או תמונה באמצעות הממשק של המסנג'ר ולחצו על אייקון הסמיילי בפינה הימנית העליונה כדי להוסיף אפקטים. ניתן גם להוסיף טקסט על גבי התמונות על ידי הקשה על אייקון Aa, וגם לשרבט ציור בהקשה על הקו המפותל בפינה הימנית העליונה.

אחרי שתסיימו לעצב ולערוך, הקישו על החץ בפינה הימנית התחתונה ושמרו את התמונה או הסרטון, או שתשלחו אותם למישהו או לקבוצת אנשים. החומרים שלכם יהיו זמינים לצפייה, כאמור, במשך 24 שעות.

ניתן לבחור להוסיף את ה-Day שלכם לכל שיחה במסנג'ר או רק לחברים קרובים ובני משפחה, באמצעות הקשה על האייקון More, ובחירת האפשרויות המתאימות. אם התחרטתם תוכלו למחוק תכנים על ידי הקשה על התמונה בחלק העליון של תיבת ההודעות הנכנסות > שלוש הנקודות בפינה הימנית התחתונה של התמונה > "מחק".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully