וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לאייפון הבא יהיה שם די מבאס - לא אייפון 8

אילן גלר

13.3.2017 / 9:42

אפל תשיק לקראת סוף השנה הנוכחית שלושה מכשירים, שניים מהם דומים לאייפון 7 הנוכחי ויקראו לפי ההערכה אייפון 7S ואייפון 7S פלוס, ואילו השלישי יהיה דגם אקסקלוסיבי ויקר יותר בעל עיצוב חדש לגמרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדמיה של האייפון הבא, עם המסך שמכסה את רוב חזית המכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל מבול הדיווחים על מכשיר האייפון הבא, שמועה אחת נותרה עקבית למדי: אפל תשיק לקראת סוף השנה הנוכחית שלושה מכשירים, שניים מהם דומים לאייפון 7 הנוכחי, ואילו השלישי יהיה דגם אקסקלוסיבי ויקר יותר בעל עיצוב חדש לגמרי. אולם מה יהיה שמו של המכשיר היקר והמסקרן מכולם? לפי הדיווחים האחרונים - הוא לא ייקרא אייפון 8.

במקום זאת, תכנה אפל את הדגם בשם iPhone Edition. הדגם היוקרתי ביותר של שעון אפל, העשוי זהב או ציפוי קרמי, הוא הראשון שנשא שם זה, המעיד כנראה על אקסקלוסיביות ויוקרה יוצאת דופן מבחינת אפל. שאר המכשירים שיושקו השנה יקראו פשוט אייפון 7s ואייפון 7s פלוס, בדיוק כמו בשנים קודמות.

לפי דיווחים אחרים, באפל שוקלים מספר רב של עיצובים ותכונות חדשות עבור המכשיר, ומספר גרסאות ניסוי שלו נמצאות כעת בבדיקה במעבדות החברה. בין השאר, בוחנת אפל מעבר לשימוש במסכי OLED נטולי מסגרת, טעינה אלחוטית, עדשת מצלמה חדשה ומתקדמת וחידושים נוספים שאמורים להצדיק תג מחיר של יותר מאלף דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

או שפשוט יוותרו לגמרי על התוספת אחרי המילה אייפון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully