וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סיבה לעבור לאנדרואיד: עכשיו הם גם קורסים פחות מאייפונים

אילן גלר

16.3.2017 / 8:06

כמה אחוזים מהמכשירים קורסים בכל מערכת הפעלה ומה הסיבות העיקריות לקריסה באנדרואיד וב-iOS? מחקר חדש הגיע למסקנה שנועצת עוד כמה מסמרים בארון הקבורה של האייפון. הלחץ על אפל לחדש באייפון הבא רק הולך ומתגבר

סמארטפון מצלם. ShutterStock
מערכת ההפעלה מבית גוגל מתגלה כיציבה באופן מפתיע./ShutterStock

מכשירי האייפון של אפל נהנים כבר שנים רבות מתדמית של אמינות ויציבות לעומת סמארטפונים מבוססי אנדרואיד, אבל עשור חלף מאז האייפון הראשון, ויצרניות סמארטפונים רבות כבר לא מתקשות להתאים את החומרה שלהן לתוכנה של גוגל. גוגל מצדה מקפידה לשדרג את אנדרואיד כל כמה חודשים וההתקנה הנקייה של מערכת ההפעלה הפכה ליציבה מאוד. וכעת מתברר שזו לא רק תחושה של המשתמשים.

מחקר שנערך לאחרונה קובע כי במהלך הרבעון האחרון של שנת 2016, סבלו כ-62 אחוזים ממשתמשי iOS מקריסות ותקלות שונות, לעומת 47 אחוזים בלבד ממשתמשי אנדרואיד. בעוד ששונאי החברה עם התפוח בוודאי מתמוגגים מאושר למשמע החדשות, חשוב להדגיש כי בשני המקרים מדובר בתוצאות מאכזבות למדי: גם במקרה הטוב ביותר, כמעט מחצית ממשתמשי הסמארטפונים אינם נהנים מחוויית שימוש רציפה.

באייפון רוב התקלות נגרמות בשל התחממות יתר, בעיות בחיבור האוזניות וקריסת אפליקציות, בעוד שבאנדרואיד התקלות הנפוצות ביותר קשורות בהפעלת המצלמה, טעינת המכשיר וחיבור ה-USB.

אייפון 7 פלוס. רויטרס
אייפון 7 - כבר לא אמין יותר בצורה ניכרת./רויטרס

עוד חושף המחקר כי מבין מכשירי האנדרואיד, דווקא מכשירי הגלקסי הפופולריים של סמסונג הם אלו שסובלים מכמות גדולה יותר של תקלות ביחס למכשירים של שאר היצרניות. האפליקציות הבעייתיות ביותר בשתי הפלטפורמות הן פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט, שאחראיות לרוב קריסות המערכת.

עם זאת, בעוד שבגזרת iOS המצב איננו משתפר באופן משמעותי, הרי שבמהלך השנה האחרונה נרשם שיפור של ממש באנדרואיד עד למצב שבו, כאמור, המחקר מעיד כי כיום מדובר במערכת ההפעלה האמינה ביותר למכשירי סמארטפון, ועוד בפער משמעותי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully