וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את ההאקר הכי מבוקש בעולם, לפי ה-FBI

אילן גלר

14.3.2017 / 10:18

יש לו שתי וילות בצרפת, וצי של מכוניות יוקרה פרטיות המפוזרות ברחבי אירופה, יאכטה ונמר בנגלי - ולדברי ה-FBI, הוא הצליח לשדוד מיליוני דולרים מבנקים וחברות פיננסיות שונות בעזרת מאות אלפי מחשבים עליהם הוא שולט באמצעות תוכנות זדוניות. ולא אכפת לו להזדהות או להצ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתובב בעולם בזהות רשמית. יבגני מ. בוגאצ?ב./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכנות האכיפה הפדרלית האמריקנית, ה-FBI, עוקבת אחר פעילותם של עשרות אלפי פושעי סייבר בכל רחבי העולם. לפי תחקיר שהתפרסם לאחרונה בניו-יורק טיימס, האדם שניצב שבראש הרשימה ומוגדר כהאקר המסוכן והמבוקש ביותר הוא יבגני מ. בוגאצ'ב, מולטי-מיליונר רוסי שעשה את הונו בשנים האחרונות בזכות כישרון יוצא דופן לפריצת מערכות מחשב.

בוגאצ'ב הצליח לשדוד מיליוני דולרים מבנקים וחברות פיננסיות שונות, ולהערכת ה-FBI הוא שולט במאות אלפי מחשבים באמצעות תוכנות זדוניות שהותקנו בהם. מעבר לפשעים כלכליים, סבורה סוכנות הביון כי ההאקר משתף פעולה עם הממשל הרוסי במבצעי הסייבר אותם מוביל הנשיא פוטין. זו הסיבה ששמו של בוגאצ'ב הופיע ברשימת המטרות לסנקציות אותן קבע הבית הלבן עוד בימי אובמה, בעקבות הניסיון להשפיע על הבחירות לנשיאות.

סגנון החיים של בוגאצ'ב בהחלט הולם אדם אמיד במיוחד: יש לו שתי וילות בצרפת, וצי של מכוניות יוקרה פרטיות המפוזרות ברחבי אירופה, בכדי שלא יאלץ לשכור רכב במהלך טיוליו. בבעלותו גם יאכטה ונמר בנגלי מחמד. הפרס שאותו מוכן לשלם ה-FBI למי שיתפוס את ההאקר המהולל ויעביר אותו לידי השלטונות בארה"ב עומד על שלושה מיליון דולרים, אך בוגאצ'ב ממשיך להסתובב חופשי ברחבי העולם ומזדהה בשמו האמיתי. כנראה שהוא לא באמת חושש להיתפס, או משוכנע שבכל מקרה הוא ישוחרר במהרה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חי כמו אוליגרך./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האקר
  • fbi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully