וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

15.3.2017 / 14:28

הגנו על הממלכה, פצחו פאזל מורכב וחזרו אחורה בזמן במשחקי רטרו מרתקים. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Devious Dungeon

משחק הרטרו הזה יכניס אתכם לעומק האדמה, לתוך צינוק חשוך בו יעמדו מולכם אתגרים שונים שינסו למנוע מכם לסיים את השלבים. התמצאו במבוך הנמצא בתוך צינוק ישן, הילחמו בכל האויבים שתפגשו בדרך והגנו על עצמכם עם החרב המסורתית. בדרך תצטרכו לחמוק מדוקרנים, לשמור על בריאותכם ולאסוף כסף שתוכלו לתרגם בהמשך לנשק מתוחכם יותר, שיקויים או טבעות רבות עצמה. המשחק מעוצב בסטנדרטים של פעם עם עיצוב דו-ממדי ושילוב צבעים בסיסי.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

+Quell

הצטרפו לארבעה מיליון משתמשים שכבר התאהבו במשחק מסביב לעולם. למשחק הפאזל 80 רמות קושי שונות ופסקול מהנה. בכל שלב תגיעו לכדור כסוף המונח על לוח עליו נקודות ירוקות; תצטרכו לעבור מעל כל אחת מהנקודות כדי לסיים את השלב במינימום צעדים. בכל פעם שתעברו מעל נקודה ירוקה היא תהפוך למחסום אז תכננו את צעדיכם בקפידה. תוכלו לנוע לכל הצדדים ואף לעבור ממקום למקום בעזרת מעברים נסתרים. ככול שתתקדמו במשחק כך רמת הקושי תעלה בהתאם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Buff Knight Advanced

הצטרפו למשחק דו-ממדי 8-ביט כיאה למשחקי רטרו ישנים, והשיבו את השקט לממלכה על ידי לחימה מתמדת נגד האויבים שלכם. מפלצות חזקות יפגשו אתכם במהלך הדרך ולכן אתם צריכים להיות מוכנים תמיד. לרשותכם 12 שלבים ומגוון אסטרטגיות שיסייעו לכם לחזק את הכוח שלכם. אספו 20 חפצים עתיקים עם יכולת לשדרג את הכוח שלכם ואת השריון שמגן עליכם. בכל פעם תוכלו להשתמש בתגבורות שונות שיסייעו לכם לנצח: נעליים, חרב, פטריות כוח, שיקויים ופצצות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Socxel

המשחק הזה מתאים לשחקן בודד, שני שחקנים או אפילו ארבעה. תוכלו ליהנות ממגוון משחקי כדור, לצבור שיאים לבד או עם החברים והכל מאותו הסמארטפון או הטאבלט. משחקי הכדור העומדים לרשותכם הם כדורגל, כדורסל ועוד. המשחק מזכיר משחקי כדור מסורתיים יחד עם פרקטיקת המשחק של הוקי אוויר.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully