וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הצליח להרגיז את "האחות הסקסית בעולם" שכבשה את אינסטגרם?

18.3.2017 / 6:24

האם זו באמת האחות הסקסית בעולם? חברת צוות רפואי מטאיוואן הפכה לכוכבת רשת בזכות תמונות חושפניות שלה בביקיני והגיבה בכעס לכל המבקרים: "אתם פשוט אנשים אומללים"

Carina Linn (@carinalinn_

עם 64 פוסטים בלבד ופחות משנה באוויר, הצליחה אחות מבית החולים המרכזי בטאיוואן לצבור כמעט 190 אלף עוקבים. עוקביה מכנים אותה "האחות הסקסית ביותר בעולם" ועל זה קשה להתווכח: התמונות שלה בביקני בחוף או מודדת בגדים צמודים בתא ההלבשה עשו את שלהם והביאו לה המוני עוקבים שחלקם עדיין מסרבים להאמין שהדוגמנית המהממת הזו היא למעשה אחות שמטפלת בחולים.

התמונות החושפניות של קארינה לין צוברות עשרות ולעיתים מאות תגובות, שחלקן מפרגנות וחלקן - ובכן, קצת פחות. היא מקבלת לא מעט תגובות שליליות על החשיפה המוגזמת שלה, אך היא לא נותרת חייבת.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אין שום סיכוי שתצליחו לנחש בת כמה הסינית המהממת שכבשה את הרשת

לכתבה המלאה

בפוסט תגובה היא קראה למבקריה קנאים ויצאה בזעם על כל מי שמיהר לדבר בגנותה לאור התמונות שלה בביקיני שחור מבלה בחוף ים. בת ה-23 מטאיפיי פרסמה תמונה שלה במדי אחות וכתבה: "ראשית, אני כבר לא עובדת בבית החולים מין-שאנג (אל תשאלו איפה אני עובדת עכשיו). אני עדיין אחות במשרה מלאה. אני אחות, אחות שעושה משמרות בבית חולים. אני לא דוגמנית או צלמת. יותר מכך, אני לא מצטלמת כי אני רוצה להיות מפורסמת. אני מי שאני".היא הוסיפה: "אני עושה דברים שגורמים לי להרגיש טוב. אני לא חושבת שאני מיוחדת או יוצאת דופן. אני רק מישהי שמנהלת אורח חיים רגיל לגמרי. מעבר לכך, אני לא חושבת שצריכה להיות לכם איזו דעה עליי. למה? כי אני רצינית לגבי העבודה שלי ורצינית לגבי החיים שלי. אתם שמאחורי המסך פשוט אנשים אומללים שמקנאים שלאחרים יש חיים מספקים יותר משלכם. אתם – שלא השגתם כלום בחיים – פשוט מדברים שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully