וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק נוט 7: אוזניות אלחוטיות התפוצצו במהלך טיסה

אילן גלר

16.3.2017 / 8:57

ברשות האוסטרלית לבטיחות בתחבורה, החוקרת כעת את המקרה, לא מעוניינים לפרסם את שם מותג האוזניות והדגם הספציפי מאחר והחוקרים משוכנעים שמדובר בתקלת סוללות ולא בבעיה באוזניות עצמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו גם אסור להירדם עם מוזיקה בטיסות?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהתברר שמכשירי הגלקסי נוט 7 פגומים, ונוטים להתפוצץ, מיהרו רשויות תעופה ברחבי העולם להזהיר מפני עלייה למטוסים עם הדגם הזה, אבל עד כה לא שמענו אזהרה או מקרה של שריפה שנגרמה בטיסה עצמה. עד עכשיו, וממש לא מדובר בנוט 7 או בכלל בסמארטפון.

לרשימת הגאדג'טים המתפוצצים נוספו כעת אוזניות אלחוטיות. התקרית אירעה במהלך טיסה מבייג'ינג שבסין למלבורן שבאוסטרליה וגרמה לבהלה רבה בטיסה. אחת הנוסעות חשה לפתע תחושת צריבה על פניה, שנגרמה לאחר שהאוזניות האלחוטיות שלה החלו לבעור, לכאורה ללא שום סיבה מיוחדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבהלה נגרמה בעיקר מהריח והעשן./מערכת וואלה!, צילום מסך

"המשכתי להרגיש בתחושת הצריבה, ואז תפסתי את האוזניות והשלכתי אותן על הרצפה", סיפרה הנוסעת. "האוזניות בערו והיו ממש להבות סביבן". הפציעה הקשה ביותר ממנה סבלה הנוסעת הייתה כוויות קלות בכף ידה שלא הצריכו טיפול רפואי, אך לדבריה העשן וריח הפלסטיק השרוף התפזר ברחבי תא הנוסעים כולו, וגרם לרבים להשתעל עד רגע הנחיתה.

ברשות האוסטרלית לבטיחות בתחבורה, החוקרת כעת את המקרה, לא מעוניינים לפרסם את שם מותג האוזניות והדגם הספציפי מאחר והחוקרים משוכנעים שמדובר בתקלת סוללות ולא בבעיה באוזניות עצמם. עד לבירור פרטים נוספים, חוזרת הרשות על ההמלצות הקבועות שלה בנושא: סוללות חייבות להימצא בציוד שאותו הנוסע לוקח עמו לתא הנוסעים (ולא במזוודות הנשלחות לתא המטען), ובמידה וגאדג'ט כלשהו נעלם לתוך חריצי המושב, חל איסור להזיז את המשענת עד שמאתרים ושולפים אותו בבטחה על מנת שלא יופעל על הסוללה לחץ שיגרום לה להתפוצץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוויה ביד ימין./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully