וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני רשמה פטנט על טכנולוגיה שתאפשר לגנוב חשמל מסמארטפון אחר

אילן גלר

19.3.2017 / 10:46

הטכנולוגיה נשענת על חיבור NFC, המשמש בדרך כלל להעברת מידע בנפח זעום ומטווח קצר מאוד בין גאדג'טים שונים. במקרה של סוני, מתח החשמל גבוה מהרגיל, בכדי לאפשר שיתוף אנרגיה בין המכשירים

סוני אקספריה XZ.
הטכנולוגיה הזו רק בראשיתה אבל נראה שבעתיד נוכל להלוות אנרגיה אחד לשני. סוני אקספריה XZ - אילוסטרציה.

ענקית האלקטרוניקה היפנית, סוני, מייצרת סמארטפונים לא רעים בכלל אבל לא מצליחה להשתחל לרשימת יצרניות הסלולר הפופולריות בעולם. פטנט חדש שרשמה החברה עשוי להפוך את משתמשיה לפופולריים אפילו פחות.

הטכנולוגיה החדשה אמורה לאפשר שיתוף אנרגיה בין שני מכשירי סמארטפון, כך שמכשיר עם סוללה טעונה יהיה מסוגל לתרום מעט חשמל למכשיר בעל סוללה כמעט מרוקנת, וכך אולי לאפשר שימוש של עוד כמה שעות.

הטכנולוגיה נשענת על חיבור NFC, המשמש בדרך כלל להעברת מידע בנפח זעום ומטווח קצר מאוד בין גאדג'טים שונים. במקרה של סוני, מתח החשמל גבוה מהרגיל, בכדי לאפשר שיתוף אנרגיה בין המכשירים. הפטנט כולל גם פרטים לגבי מבנה הרשת והתוכנה שתאפשר לסמארטפונים תומכים לאתר זה את זה ולשתף ביניהם אנרגיה.

בעוד שהרעיון בהחלט נשמע מרשים, הרי שמסמך הפטנט איננו מסביר בפירוט כיצד באמת ניתן יהיה לשתף אנרגיה בין המכשירים מבלי שחלק גדול מאוד ממנה יאבד בדרך. עושה רושם שמדובר בעיקר בהצהרות כוונות מצד סוני, שמראה שהיא יודעת לחדש, ופחות פיצ'ר שנראה במכשיריה בקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully