וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב נפטרת סוף סוף מהפיצ'ר המציק שהסתיר את כל המסך

אילן גלר

20.3.2017 / 9:56

הסיבה, אגב, היא לא תלונות המשתמשים שסבלו מקופסאות הלינקים נטולות-האלגנטיות אלא דווקא העובדה שלא ניתן לראות אותם במובייל, שכעת מהווה את הפלטפורמה העיקרית לצפייה באתר הווידאו הפופולרי מבית גוגל. במקום הלינקים יש מסכי המלצות אפקטיביים יותר בסוף כל סרטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונש השמור רק לגולשים במחשב./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת התכונות החביבות ביותר על יוצרי תוכן ביוטיוב, והשנואות ביותר על הצופים בו, עומדת להיעלם בקרוב מאתר הווידאו הפופולרי. קופסאות הלינקים המרחפות, המופיעות על הסרטונים עצמם ברגעים מסוימים בזמן ניגון הסרטון, יפסיקו לחסום את המסך.

היוצרים משתמשים בהן בדרך כלל על מנת לקשר לסרטון סרטונים אחרים באותו נושא, או להעיר הערות שונות. הדרך להיפטר מהן היא אך ורק בהצבעה והקלקה מדויקת על סימן האיקס הצמוד, או לבטל לחלוטין את כל התוספות בסרטון מהתפריט (אייקון גלגל השיניים).

לא תלונות המשתמשים הן שגרמו ליוטיוב להחליט ולהסיר את התכונה המעיקה הזו. באתר מסבירים כי הסיבה העיקרית היא שקופסאות הלינקים אינן מופיעות בזמן צפייה ביוטיוב דרך מכשירי סמארטפון, המהווה כיום את השימוש העיקרי בשירות. במקום ליצור גרסה שלהן שתוכל לעבוד במכשירים ניידים, העדיפו ביוטיוב פשוט לסגור את האפשרות להוספת קישורים בצורה זו החל מתחילת חודש מאי הקרוב.

במקום הקישורים הטקסטואליים, מציעים ביוטיוב ליוצרי התוכן ליצור "מסכי סיום" עם קישורים לסרטונים אחרים, שבכל מקרה נהנים לטענת אנשי האתר מאפקטיביות גבוהה עד פי שבעה ביחס לקישורים המיושנים. עבור אותם יוצרים שיראו בהחלטה זו כפגיעה בלתי מידתית בפרנסתם, נזכיר שמדובר בסיכון קבוע כשמשתמשים בפלטפורמה חינמית שאינה חייבת למשתמשיה דבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

יוטיוב. ShutterStock
במקום להתאים את הלינקים למובייל, החליטו לוותר עליהם לשמחת כלל המשתמשים./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully