וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נוקיה עדיין מייצרת טלפונים בלתי שבירים?

אילן גלר

31.3.2017 / 6:17

המארז המתכתי הקשיח של נוקיה 6 לא התקפל גם תחת לחץ פיזי מכוון, וגם לא נשרט בקלות. תחת להבה פתוחה המסך נכבה לאחר עשר שניות, אך נדלק מחדש ופעל ללא דופי כמה דקות מאוחר יותר

דגם הביניים של ענקית הסלולר הפינית, "נוקיה 6", מיוצר בשיתוף פעולה עם היצרנית הסינית HMD, ומוביל את הקאמבק הדרמטי של המותג בשוק הסמארטפונים. מכשירי הפרימיום של החברה יוצגו השנה אבל כרגע ה-6 הוא המכשיר הנמכר ביותר של החברה. אנחנו יודעים שמדובר במכשיר מבוסס אנדרואיד עם מפרט שנותן פייט למתחרות בשוק הביניים עם תג מחיר בהתאם, אך האם הוא מפגין כושר עמידות המתקרב לזה של מכשירי נוקיה הקלסיים? ובכן, כמעט.

נוקיה נודעה בתור יצרנית מכשירים עמידים במיוחד, בתקופה בה הפלסטיק היה עבה והצג היה קטן אבל האם סמארטפון מסוגל לעמוד ברף שהציבו הטלפונים הטיפשים של החברה? בבדיקה אותה ערכו בערוץ היוטיוב JerryRigEverything הפגין הנוקיה 6 עמידות מרשימה. המארז המתכתי הקשיח לא התקפל גם תחת לחץ פיזי מכוון, וגם לא נשרט בקלות. תחת להבה פתוחה המסך נכבה לאחר עשר שניות, אך נדלק מחדש ופעל ללא דופי כמה דקות מאוחר יותר.

המסך של נוקיה 6 מוגן באמצעות זכוכית גורילה 3, כמו מרבית הסמארטפונים המובילים בשוק, ואינו צפוי להיסדק או להישבר בשימוש יומיומי. המסקנה, אם כן, היא שלמרות המעבר לייצור בסין ולעיצוב המותאם לדרישות הקהל המודרני, עדיין אפשר לסמוך על המותג נוקיה בכל הנוגע לעמידות ואמינות.

אמנם לא מדובר בעמידות חריגה, שמטילה צל על מכשירים חדשים כמו LG G6 המחוזק בזכוכית גורילה 5, אבל לפחות נוקיה לא איבדה את מקומה ההיסטורי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמד יפה בהתעללות, אבל לא בצורה חריגה לעומת סמארטפונים אחרים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully