וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצ'ר הכי יעיל באנדרואיד 7.0: איך לעבוד על שתי אפליקציות במקביל?

אילן גלר

7.4.2017 / 9:02

אחת התכונות המאפיינות את שולחן העבודה הווירטואלי היא האפשרות לעבוד על כמה חלונות במקביל. כעת גם משתמשי הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה לניידים מבית גוגל יכולים לעשות זאת בקלות ולגלול בפיד בפייסבוק בזמן שצופים בהתכתבות בקבוצת ווטסאפ, למשל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה על מסך מפוצל - מייעל פלאים את השימוש./מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדרואיד 7 נוגט הושק אמנם לפני כמה חודשים אבל רק לאחרונה אנחנו מתחילים לראות את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה במכשירים חדשים. בנוסף יש לא מעט דגמים שכבר הספיקו ליהנות מעדכון מערכת וזה אומר שיש כבר כמות נכבדה של משתמשים שיהנו מהפיצ'ר היעיל ביותר (כנראה) באנדרואיד.

המסך מפוצל, המציג שתי אפליקציות זו לצד זו בו-זמנית, מדמה את העבודה על שני חלונות בווינדוס. ניתן לקרוא בחלונית אחת והקליד בשנייה, להמשיך לגלוש בפיד של פייסבוק ולקרוא התכתבות בקבוצה בווטסאפ ועוד.

כדי לעבור לעבודה במסך מפוצל היכנסו לאפליקציה אחת ואז החזיקו את כפתור ה"אפליקציות האחרונות" המשמש למעבר בין אפליקציות פתוחות (המרובע בפינה הימנית התחתונה). הלחיצה הארוכה תעלה את מסך בחירת האפליקציות בחלון פנוי, שבו תוצג האפליקציה השנייה אותה תבחרו מהרשימה של האפליקציות הפתוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר גם לרוחב וגם לאורך./מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם רוצים להגדיל את החלון של אחת האפליקציות, תפסו וגררו את הקו המפריד ביניהן המופיע באמצע המסך. אם תגררו אותו עד הסוף למטה, האפליקציה העליונה תשתלט על המסך כולו, ולהיפך - בגרירה עד הקצה העליון, האפליקציה התחתונה תישאר לבדה.

אם אתם רוצים לגלוש בשני אתרים בו-זמנית, תוכלו לעשות זאת דרך דפדפן כרום: פצלו את המסך, ואז לחצו על סמל שלוש הנקודות שבפינה הימין העליונה ובחרו באפשרות "העבר לחלון השני" (Move to other window). יש עוד דברים חביבים שאפשר לעשות עם המסך המפוצל - אם יש לכם רעיונות מקוריים, שתפו אותנו בתגובות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully