וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות ממכרת: Sniper Elite 4 מספק שעות של הנאה צרופה

אילן גלר

10.4.2017 / 9:10

ב-Sniper Elite 4 הכבדות שאפיינה את משחקי הסדרה מפנה את מקומה לעלילה הרבה יותר קלילה ומספקת חוויה מהנה במיוחד. אם עדיין לא ניסיתם את המשחק, זה הזמן להצטרף ולהתמכר

מערכת וואלה!

אם ראיתם ברשת סרטון אנימציה ריאליסטי למראה של קליע העושה את דרכו באוויר כל הדרך לעבר חייל נאצי, ולאחר מכן פוגע בו ומפרק את גופו בדיוק אנטומי מדהים, כנראה שהוא צולם בתוך אחד ממשחקי סדרת Sniper Elite. הסצנות האלימות הללו מלוות את הסדרה כבר יותר מעשור והפכו ללא ספק לסימן ההיכר שלה. בעוד שבמקומות אחרים התלהבות שכזו מהרג כואב ומזוויע הייתה עשויה לגרור ביקורת, הנאצים הם עדיין מטרה לגיטימית לכל השפלה שאפשר להעלות על הדעת.

הסיבה שהגימיק המעולה הזה לא הצליח עד כה להפוך את Sniper Elite להצלחה מסחרית אדירה (אם כי עצם העובדה ששרדה עד כה מעידה על כך שבהחלט קיים לה קהל מעריצים) היא, ובכן, כל מה שמסביב לירי עצמו. במשחקי הסדרה הקודמים, הרצון להציג אותנטיות מסוימת הביס במקרים רבים את דרישת הקהל לכיף טהור. אלו היו משחקים כבדים, איטיים ומסובכים יחסית. שחקנים חסרי סבלנות לא היו מוצאים את עצמם בשלבים הדורשים תכנון אסטרטגי מעמיק בטרם כל ירייה.

כל זה משתנה ב-Sniper Elite 4, המציג גישה הרבה יותר סלחנית. מצבי המשחק המאתגרים לשחקנים מזוכיסטים עדיין קבורים תחת תפריטי ההגדרות, אך עבור גיימרים שפשוט מחפשים אקשן כיפי ומספק המשחק הזה בהחלט מצליח להביא את הסחורה. כל עוד אתם לא מחפשים עלילה רצינית ודמויות מעניינות במשחקים שלכם, מדובר בחוויה מוצלחת במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחמים בנאצים. שוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

משחררים את איטליה

Sniper Elite 4 מתרחש ב-1943, ומציג תסריט אימים לפיו ניסו הנאצים לפתח באיטליה הכבושה טיל מונחה רדיו המסוגל לפגוע בכל מטרה ממרחק עשרות קילומטרים. על הפרויקט מופקד גנרל נאצי אכזרי במיוחד, ומשום מה בצבא האמריקני מחליטים כי הדרך היחידה למנוע את ייצורו של נשק שובר שוויון שכזה היא צלף יחיד שיונחת מעבר לקוי האויב. זה אתם, למקרה שהיה לכם ספק, וחבל שתחכו לרגע בו העלילה הזו תהפוך ליותר מצירוף קלישאות ובדיות היסטוריות מביך.

אבל הסיפור, כאמור, הוא לא מה שחשוב כאן. העיקר הוא שלבי המשחק, והפעם מדובר בזירות קרב גדולות במיוחד. לצורך המחשה נציין כי הקטנה שבהן, גדולה פי שלוש מהמפה הגדולה ביותר של Sniper Elite 3. על המפה מסומנים מספר אזורי מטרה המכילים אויבים שצריך להרוג או מתקנים שיש להשמיד. אתם מוזמנים לנוע בין האזורים הללו בכל קצב וסדר שמתחשק לכם, ולמצוא את הדרך שלכם להשלים את כל המטרות.

מגוון האפשרויות העומד לרשותכם פשוט מדהים. דרכו הקלסית של הצלף היא כמובן איתור נקודות גבוהות במפה וחיסול האויבים מרחוק. רעש הירי עשוי לחשוף את מיקומכם, ועל כן ניתן לנצל רעשי רקע כדוגמת מטוסים החולפים מעליכם על מנת לירות מבלי להתגלות. רוצים להתגנב לעבר בסיס האויב ולהרוג אותם בחשאיות? גם זו אפשרות, ובדומה לרוב משחקי האקשן על המדף הפעם ניתן גם לשלוף את המקלע ולהתחיל לרסס. Sniper Elite 4 יכול להיות משחק מאתגר וריאליסטי, או ארגז חול להגשמת כל פנטזיות האלימות שלכם. הדינאמיות הזו היא הישג מרשים למדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל היום, לרסס לרסס לרסס./מערכת וואלה!, צילום מסך

אלימות ממכרת

בסך הכל כולל המשחק שמונה מפות עצומות, כל אחת מהן תדרוש מכם שעה ויותר לסיום. לאחר מכן תוכלו לנסות ולחזור שוב על הקמפיין ברמת קושי גבוהה יותר, או להמתין בסבלנות להרחבות התוכן שעוד יגיעו. אפשרות נוספת היא מצב המשחק מרובה המשתתפים. כאן תמצאו אתגר הישרדות מול גלים אינסופיים של אויבים קשוחים יותר ויותר (מומלץ!), ומצבים תחרותיים שעשויים להיות מעט משעממים עבור שחקנים שלא נהנים מהתחפרות בשטח והמתנה מורטת עצבים, למרות שזה בדיוק מה שצלפים אמורים לעשות.

אנחנו ניסינו את Sniper Elite 4 בגרסת ה-Xbox One, וזכינו לחוויית משחק חלקה ומרשימה טכנית. הדיווחים ברשת מעידים כי גם בגרסאות הפלייסטיישן 4 והמחשב האישי תוכלו ליהנות ללא תקלות מיוחדות. כיף לראות את הסדרה הזו הולכת ומוצאת את מקומה על המדף העמוס במשחקי יריות איכותיים, ומעניין לראות לאן יוכלו המפתחים לקחת אותה מכאן.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוכלו להגשים את כל פנטזיות האלימות שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully