וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדפסת הזאת ממחזרת נייר במשרד ומייצרת אלפי דפים בעצמה

22.3.2017 / 8:16

אפסון הציגה בתערוכת טכנולוגיה בגרמניה פיתוח חדש שלה: "מדפסת" משרדית שמייצרת דפים מנייר ממוחזר. הפתרון הירוק נראה די מרשים ויעיל אך החיסרון טמון בגודל וכנראה שגם במחיר

יח"צ - חד פעמי

נשיא אפסון, מינורו אוסואי, הציג במסגרת תערוכת CeBIT בגרמניה את ה-PaperLab, המערכת המשרדית שמייצרת אלפי דפי נייר ממוחזרים ביום משאריות נייר. לטענת החברה, המכונה יכולה לייצר ביום עבודה של 8 שעות כ-7,000 דפי A4.

תהליך המיחזור שפיתחה החברה, הוא "יבש" – כלומר אינו מכיל מים כמו בתהליך המיחזור המוכר בעולם (ספל לכל עמוד נייר). איך זה עובד? כל מה שצריך לעשות הוא להעביר את הנייר ישירות לחדר האחורי במכונה. הנייר המיועד למחזור נגרס לסיבים דקים, וניתן להוסיף לו רכיבים שונים, דוגמת צבעים וריחות. בשלב הסופי מופק דף במידות של כרטיס ביקור ועד A3, בעובי משתנה, בהתאם להגדרת הדרישה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
7,000 דפים ביום. PaperLab של אפסון./מערכת וואלה!, צילום מסך

PaperLab יחסית גדולה. היא מתנשאת לגובה של 1.8 מטרים, משתרעת לאורך 2.6 מטרים ועומקה 1.2 מטרים. לדברי החברה, המערכת תהיה זמינה בקרוב והמשרדים שיצטיידו בה יוכלו לייצר בעצמם נייר, בכל גודל, עובי וסוג, מניירת משרדית להדפסה, דרך כרטיסי ביקור ועד לניירת צבעונית וריחנית. החברה לא פרסמה עדיין את המחיר אבל הערכות שונות מדברות על עלות של כ-225 אלף שקלים.

"המכשיר החדש יפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני, יחסוך משמעותית במים, יחסוך בכסף שיצא עד היום על איסוף נייר הפסולת ויקל משמעותית על הלוגיסטיקה הכרוכה בכך", אמר מנכ"ל החברה. לדבריו, החברה מתכוונת בשנים הקרובות לצמצם בכ-90% את פליטת המזהמים שנוצרים במהלך ייצור מוצרי החברה וכי החזון של החברה הוא לייצר מערכות דומות בגדלים שונים שיתאימו למפעלים, משרדים ואפילו לבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully