וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל חשפה אייפד חדש ואייפון 7 בצבע אדום בוהק

21.3.2017 / 22:05

הצבע האדום העז נועד להגביר את המודעות למלחמה במחלת האיידס. הטאבלט החדש יגיע עם מעבד A9 ונקרא בפשטות "אייפד", בלי המילה Air

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר אותו מכשיר, למעט הצבע העז./מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנים האחרונות, מדי חודש מרץ , חברת אפל מקיימת אירוע חגיגי ומכריזה על עדכונים למוצריה. היום הציגה החברה בהפתעה מוצרים חדשים, המעדכנים קלות את המוצרים הקיימים. החידוש המעניין ביותר שהחברה הציגה הוא לא דווקא מוצר אלא את אפליקציית Clips לעריכת סרטונים קצרים.

אפליקציית Clips קורצת לבלוגרים צעירים וחובבי תוכן וידאו. האפליקציה עדיין לא זמינה להורדה אך החברה העלתה דף יעודי באתר שלה, שם נכתב כי היא תעבוד על מכשירי אייפון 5 ומעלה, אייפד דור חמישי ומעלה, אייפד מיני דור 2 ומעלה כל עוד הם מעודכנים בגרסה של מערכת ההפעלה, iOS 10.3.

אחד העדכונים שהציגה אפל הוא אייפון SE שמחירו נשאר זהה אך זוכה להכפלת זיכרון האחסון מ-16 ל-32 גיגה ומ-64 ל-128 גיגה. בנוסף, הציגה החברה אייפון 7 ואייפון 7 פלוס בצבע אדום בוהק בנפחי אחסון של 128 ו-256 גיגה.

מדובר בשיתוף פעולה עם קמפיין RED של ארגון ONE בו 50 אחוזים מהרווחים נתרמים למאבק במחלת האיידס. עד היום השיקה אפל כמה מוצרים בצבע האדום הבוהק כמו אוזניות ואייפוד. בנוסף הוסיפה אפל עוד שישה צבעים לכיסויי אייפון ורצועות חדשות לשעון אפל.

החברה הציגה גם את המחליף של האייפד Air 2. הטאבלט החדש יגיע עם מעבד A9 ונקרא בפשטות "אייפד". מחירו ההתחלתי עודכן גם הוא ועומד על 329 דולרים לגרסת 32 גיגה, במקום 399 דולרים בדגם הקודם. הוא יהיה זמין גם בנפח של 128 גיגה ובדומה לדורות הקודמים, הוא יהיה זמין עם גרסת דור רביעי. האייפד נפרד מהשם Air וכך גם המידות שלו תפחו; לא מדובר באייפד קל או דק יותר, אלא להיפך - האייפד חזר למידות המקוריות של האייפד Air הראשון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully