וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק בוחנת מראה חדש לתגובות מתחת לפוסטים - וזה נראה רע

אילן גלר

22.3.2017 / 8:47

העיצוב החדש משנה את מראה התגובות מתחת לפוסטים, כך שהן נראות כמו בועות שיחה, כמו במסנג'ר. תמונת המשתמש מופיעה לצד הטקסט, המוצג באופן הרבה פחות צפוף מאשר בגרסה הנוכחית ולכן יש לגלול את המסך בכדי לקרוא תגובות רבות במלואן

פייסבוק. ShutterStock
לא כל שינוי בעיצוב הוא לטובה - כפי שכבר למדנו לא מעט בעבר עם פייסבוק./ShutterStock

האם בקרוב פיד שלכם יראה דומה מאוד לשיחה במסנג'ר של פייסבוק? ברשת החברתית בהחלט שוקלים אפשרות כזו, ואף החלו בניסויים ראשונים של הפיצ'ר החדש במטרה לבחון איך העיצוב מתקבל בקרב המשתמשים. חלק קטן מאוד ממשתמשי האפליקציה של פייסבוק למכשירי אייפון כבר זכו להתרשם מהשינוי ורובם, אם לשפוט לפי הציוצים בטוויטר, רק מחפשים דרך לבטל אותו.

העיצוב החדש משנה את מראה התגובות מתחת לפוסטים, כך שהן נראות כמו בועות שיחה, בדיוק כמו במסנג'ר. תמונת המשתמש מופיעה לצד הטקסט, המוצג באופן הרבה פחות צפוף מאשר בגרסה הנוכחית ולכן יש לגלול את המסך בכדי לקרוא תגובות רבות במלואן. השינוי הזה משרת את מטרתה של פייסבוק, לקדם את המסנג'ר ולעודד משתמשים לנהל שיחות רבות יותר בפורמט שמזכיר צ'אט.

בפייסבוק לא מכחישים שנערך ניסוי כזה בקרב כמות מצומצמת של משתמשים, אך מבהירים כי מדובר בשלב זה בניסוי בלבד. לפייסבוק יש היסטוריה של בדיקת פיצ'רים בקבוצות מיקוד, שלא הגיעו בסופו של דבר לאפליקציה אז אולי התגובות השליליות, והפרסום הרב שהניסוי הזה מקבל ישכנעו את פייסבוק לחשוב על שדרוג אחר. "אנחנו תמיד מחפשים דרכים להפוך את פייסבוק לסביבה נעימה ומעניינת יותר לערוך שיחות", הגיבה החברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully