וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאקספרס חוגג יומולדת: אלה הגאדג'טים השווים שעכשיו במבצע

27.3.2017 / 9:07

מצלמת אקשן, נורה חכמה עם מצלמה נסתרת, סמארטפון מעולה במחיר נמוך במיוחד, מקרן נייד ועוד. אתר הקניות הפופולרי חוגג יומולדת שלוש ומציע דילים מיוחדים במשך שלושה ימים, ממחר עד יום שישי. בחרנו כמה דילים שמצאו חן בעינינו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הספיק לכם בלק פריידיי, יום הרווקים הסיני וסייבר מאנדיי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר (28 במרץ) יחגוג אתר הקמעונאות הסיני הפופולרי יומולדת שלוש, ולכבוד המאורע החליטו באתר להציע דילים מיוחדים על מוצרים נבחרים. נכון, באתר מחפשים כל הזדמנות לעשות אירועי מכירה גדולים ואחרי בלק פריידיי, יום הרווקים הסיני וסייבר מאנדיי, נראה שהם עדיין לא שבעים ממכירות בזק המוניות.

האתר מציע קופונים שיהיו זמינים בתאריכים 28-30 במרץ, עם הנחות שמגיעות לעשרות אחוזים. הקופונים מחולקים לקטגוריות כמו הלבשה, אביזרי ספורט, ילדים, מוצרי רכב וגם מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים. עברנו על שתי הקטגוריות האחרונות כדי לאתר את הדילים השווים ביותר.

אמריקן אקספרס מציעה ללקוחותיה הנחה בסך 5 דולרים בקניה של 15 דולרים ויותר. ההטבה תקפה ללקוחות שרכשו במועד החיוב האחרון בסך של 1,500 שקלים לפחות. ההטבה מוגבלת לאלף לקוחות בלבד ובתוקף החל מ-26 במרץ בשעה 9:00 עד 30 במרץ בשעה 23:59 (שעון ישראל). כדי לממש את ההטבה יש להוריד את הקוד המיוחד מהאתר.

מצלמת אקשן

מצלמת האקסטרים של שיאומי נותנת פייט לא רע למצלמה של GoPro ובעיקר נותנת תמורה מצוינת למחיר. המצלמה מספקת צילום ברזולוציה מקסימלית של 4K ומגיעה עם מסך מגע בו ניתן לצפות בתכנים. בישראל היא נמכרת כעת במחיר של 1,199 שקלים ואילו במסגרת המבצע באליאקספרס היא עולה 204 דולרים; אחרי משלוח ומע"מ מכירה עומד על 864 שקלים, הפרש של כמעט 350 שקלים.
[לאתר]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נורה חכמה עם מצלמת אבטחה

הנורה הזאת לא רק תאיר לכם את הסלון, אלא גם תצלם אותו. במקום למקם מצלמה נסתרת, פשוט הבריגו את הנורה הזו, הכוללת מצלמת עם עדשת עין-דג רחבה, קישורית אינטרנט אלחוטי ואפילו חריץ זיכרון בתוך הנורה. אם תתקינו אותה בבית כנראה שאנשים לא ישימו לב שאתם מתעדים כל מה שקורה בחדר. הנורה נמכרת במחיר מבצע של 68 דולרים, שזה כ-250 שקלים.
[לאתר]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמארטפון פגז במחיר מצחיק

שיאומי Mi5 S Prime הוא הגרסה המשופרת למכשיר הדגל, ואינו נמכר בישראל. הסמארטפון מצויד בערכת שבב מתקדמת, סנאפדרגון 821 עם 4 גיגה זיכרון RAM - כמו ב-LG G6 - ו-128 גיגה לאחסון. יש לו מסך בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD ושאר המפרט גם מפנק. מחיר המבצע שלו הוא 323 דולרים, אחרי מסים ומע"מ הוא יעלה בארץ כ- 1,559 שקלים. זה סמארטפון פרימיום שמציע ביצועים גבוהים במחיר נמוך מאוד יחסית.
[לאתר]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיימפד לחובבי משחקים

אם אחד השימושיים העיקריים שלכם בסמארטפון הוא גיימינג, ואתם מאלו שמבלים שעות בשבירת האגודלים שלכם על המסך, בקר המשחק הזה ישדרג את חוויית השימוש שלכם פלאים. הוא עולה רק 12 דולרים (במקום 20 דולרים) ועובד עם מכשירי אנדרואיד. מעל הבקר יש התקן מיוחד עליו ניתן להניח את הסמארטפון וכך לשחק מבלי לכסות חלקים מהמסך עם האצבעות.
[לאתר]

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרן קומפקטי

בעבר מקרנים היו יקרים, גדולים וכבדים אך כיום הטכנולוגיה הפכה לנגישה יותר מכל הבחינות. מחירו של המקרן הזה הוא 86 דולרים בלבד (341 שקלים עם מכס) והוא מסוגל להקרין תמונה בגודל של 25 אינץ' עד 100 אינץ', בהתאם למרחק של המקרן מהמשטח עליו הוא מקרין. המקרן הזה לא יחליף לכם את הטלוויזיה בסלון, והאיכות שלו פחות טובה מהמסך בסלון, אבל מדובר בפתרון מצוין אם אתם צריכים להקרין מחוץ לבית. הניידות שלו מעט נפגעת אם לוקחים בחשבון שהוא מגיע ללא סוללה וצריך לחבר אותו לחשמל, אבל עדיין יש לו שימושים רבים מחוץ לבית.
[לאתר]

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully