וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב הרובוטי הזה ינבח בכל פעם שתקבלו התראה בפייסבוק

אילן גלר

28.3.2017 / 11:49

אתם ממש לא צריכים את המוצר הזה, ובטוח שיש לכם דברים הרבה יותר טובים לעשות עם 149 דולרים, אבל הכלב האנימטרוני הזה הוא אולי הפרויקט הכי מגניב שיש עכשיו בקיקסטרטר. אם תרכשו אחד תוכלו לסנכרן מחוות כלביות עם אפליקציות חברתיות שונות

צילום מסך

אתר מימון ההמונים, קיקסטרטר, מלא בפרויקטים מסקרנים המציעים פתרונות חכמים לבעיות המטרידות את כולנו; "סושי" - הכלב הרובוטי, הוא בהחלט לא אחד מהם. יוצריו, שמגיעים דווקא מעולם הנדל"ן, סבורים כי השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיות רובוטיות מתקדמות הוא יצירת כלבלב אלקטרוני הנובח בעת קבלת התראות מרשתות חברתיות.

סושי נראה, למען האמת, די ריאליסטי. הוא עוצב על ידי סטודיו אמריקני האחראי ליצירת אפקטים מיוחדים בסרטי קולנוע, ואחראי לחלק מהמפלצות האנימטרוניות שנראו בסדרת הארי פוטר. הכלב הרובוטי מסתנכרן עם הסמארטפון באמצעות חיבור Bluetooth מובנה ומתעדכן דרכו בנעשה בחשבונכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובכל שירות מקוון אחר ממנו אתם מקבלים התראות.

כדי שתוכלו להבדיל בין התראות שונות, יוכל הכלב לנפנף בזנבו, לשבת, לעמוד, להתמתח, להניד את ראשו ולבצע תרגילים נוספים של כלבים. סושי הוא גימיק משרדי ברמה מאוד גבוהה ואם תרצו אחד תוכלו להצטרף לפרויקט ולהזמין כלב משלכם תמורת 149 דולרים, לא כולל דמי המכס שתאלצו לשלם עבור המשלוח לארץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully