וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך ענק ומצלמה איכותית: הסמארטפון שהמציא את עצמו מחדש

וואלה! NEWS בשיתוף פלאפון

28.3.2017 / 17:38

חברת LG החלה למכור בישראל את G6, מכשיר הדגל החדש שלה, המאופיין בעמידות למים ולנפילות, סוללה חזקה, מעבד מרשים ועיצוב שטוח ומינימליסטי. צפו באנבוקסינג של המכשיר באולפן וואלה! NEWS

צילום מסך

אחרי לא מעט ציפייה החל להימכר בישראל G6, סמארטפון הדגל החדש של ענקית הסלולר הקוריאנית LG. למעט השוק המקומי בדרום-קוריאה, ישראל היא המדינה הראשונה בעולם בה משיקים את המכשיר. ל-G6 גוף שטוח לחלוטין העשוי מאלומיניום וזכוכית, ומאופיין בעיצוב מינימליסטי וחלק מכל צדדיו. הסמארטפון מאוד נעים למגע ובזכות מסגרת המתכת והגימור הרך הוא משדר אלגנטיות מינימליסטית.

גבו של ה-G6 שטוח והמצלמה מוטמעת לחלוטין ללא בליטה. הסמארטפון הזה מציע כוח עיבוד רב אבל השדרוג העיקרי בו הוא בחוויית המולטימדיה. המסך בגודל 5.7 אינץ' ביחס של 18:9 (2 ל-1) נדחס לגוף מכשיר שהגיע בעבר עם מסך של 5.3 אינץ'. השיפור הזה יוצר מכשיר שכמעט כל חלקו הקדמי הוא למעשה מסך, כך שחוויית המשתמש שונה מבעבר.

למכשיר 4 גיגה של זיכרון עבודה ו-32 גיגה של זיכרון פנימי. המכשיר עמיד למכות, נפילות, אבק ובעל כוח עיבוד מרשים. אפשר לשחות איתו כי הוא עמיד למים בעומק של מטר וחצי, יש למצלמה שלו עדשה רגילה ועדשה רחבה. למכשיר מערך צילום משולש ומוכר ממכשירי LG הקודמים: מצלמת 5 מגה פיקסל קדמית עם זווית רחבה של 100 מעלות , ומערך אחורי כפול עם חיישן 13 מגה פיקסל ועדשה רחבה בזווית 125 מעלות ועוד עדשה נוספת בזווית סטנדרטית. הזווית הרחבה מאפשרת להכניס יותר פרטים לתמונה, גם בתמונות סלפי, וגם מצמצמת גם את העיוותים שבשולי התמונה ומפיקה תמונות טבעיות יותר. הסוללה של G6 חזקה וברשת פלאפון תקבלו עליו חמש שנות אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully