וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען הרכב הזה יכול להציל את החיים שלכם בזמן תאונה קשה

אילן גלר

2.4.2017 / 8:19

המטען הזה מגיע עם כלי חזק במיוחד לחיתוך חגורות, כך שאם כלי הרכב שנסעתם בו התהפך תוכלו להשתמש בו על מנת להיחלץ מחגורת הבטיחות ולצאת. בנוסף כולל ה-Stinger מנגנון פטיש מבוסס קפיץ, המסוגל לרסק את השמשה הקדמית

צילום מסך

מטען סמארטפון לרכב הפך לפני לא מעט שנים לפריט חובה במכוניות, אך מתברר שהגאדג'ט הנחוץ הזה יכול להציל לא רק את חיי הסוללה, אלא גם את החיים שלכם. מטען USB חדש בשם Stinger המוצע למכירה ברשת כולל כמה שכלולים שעשויים לסייע לכם בשניות הראשונות והקריטיות שלאחר תאונה, לפני שכוחות החילוץ יספיקו להגיע אליכם.

המטען הזה מגיע עם כלי חזק במיוחד לחיתוך חגורות, כך שאם כלי הרכב שנסעתם בו התהפך תוכלו להשתמש בו על מנת להיחלץ מחגורת הבטיחות ולצאת. בנוסף כולל ה-Stinger מנגנון פטיש מבוסס קפיץ, המסוגל לרסק את השמשה הקדמית של הרכב ולאפשר לכם לצאת דרכה. בשני המקרים, פעולה זו תוכל להציל את חייכם במקרה והרכב בוער, שוקע או מדרדר לתהום.

כמובן שביום רגיל ולא בזמן מקרה חירום קטסטרופלי, מדובר גם במטען מוצלח למדי הכולל שני חיבורי USB המספקים די חשמל גם לטאבלטים גדולים. מחירו של הגאדג'ט עומד על כ-20 דולרים באתר הרשמי, וסביר להניח שבקרוב יציעו היצרנים הסיניים (שבדרך כלל אינם מתחשבים בזכויות יוצרים ופטנטים) גרסה מוזלת משלהם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מטען מציל חיים לרכב. צילום מסך
מציל את חיי הסוללה שלכם - וגם אתכם במקרה חירום./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מטען

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully