וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מחליפה את הצ'אט בג'ימייל וסוגרת את Google Talk

אילן גלר

29.3.2017 / 9:26

בגוגל מנסים לעשות מעט סדר במגוון שירותי ההודעות אותם החברה מציעה, אולם גם לאחר סגירתו של Google Talk נותרת החברה עם לא פחות מחמש אפליקציות שונות: Hangouts, Allo, Duo, Android Messages ו-Google Voice

תרמית ג'ימייל חדשה. צילום מסך
גוגל מהדקת את השורות, ונפטרת מאפליקציית מסרים אחת. נשארו רק עוד 5./צילום מסך

לפני כארבע שנים - כמעט נצח במושגי עולם הטכנולוגיה - השיקה גוגל את שירות ההודעות Hangouts שנועד להחליף את שירות Google Talk הוותיק. למרות שכבר אז אותתה החברה כי ימיו של המסנג'ר הישן שלה ספורים, רק עתה הגיעה ההודעה הרשמית על סגירתו של Google Talk באופן סופי. החל מ-26 ביוני השירות לא יהיה זמין עוד למשתמשים.

כל אלו ששמרו בעקשנות על נאמנותם ל-Google Talk, יגלו לאחר סגירת השירות כי חשבונם הועבר באופן אוטומטי לשירות Hangouts המודרני יותר, לרבות היסטוריית השיחות וכל אנשי הקשר שלהם. משתמשי אנדרואיד שהוסיפו לעבוד עם האפליקציה הרשמית של Google Talk ולא עדכנו אותה ל-Hangouts, יאלצו כעת לעשות זאת או שלא יוכלו יותר לשוחח עם חבריהם.

בגוגל מנסים לעשות מעט סדר במגוון שירותי ההודעות אותם החברה מציעה, אולם גם לאחר סגירתו של Google Talk נותרת החברה עם לא פחות מחמש אפליקציות שונות. לצד Hangouts, אותה מייעדים בגוגל למקומות עבודה וארגונים, מציעה החברה גם את Allo ו-Duo המיועדות לשיחות פרטיות, Android Messages המטפלת במשלוח הודעות SMS, ו-Google Voice המצטיינת בשיחות קוליות למכשירי טלפון רגילים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל - הצ'אט הישן, מימין - הצ'אט החדש. החליפו שירות אך שמרו על המראה דומה כדי להקל על ההסתגלות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully