וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוואת צילום ראשונה: גלקסי S8 מול LG G6 - למי תמונות יפות יותר?

31.3.2017 / 8:45

חודש לאחר השקת סמארטפון הדגל של LG, סמסונג השיקה את מכשיר הדגל שלה ובכך פרץ קרב נוסף במלחמה ארוכת השנים בין שתי ענקיות הטכנולוגיה הקוריאניות. רגע לפני שהמכשיר יוצא לחנויות, השווינו באירוע ההשקה עד כמה שהצלחנו את המצלמות של שני המכשירים

צלמים זמניים מורשים

בדרום קוריאה מתחוללת כבר כמה שנים מלחמה קשה בין שתי ענקיות האלקטרוניקה המקומיות, LG וסמסונג. בתחום הסמארטפונים השתיים לא מפסיקות להתכתש ומנסות מדי שנה להציע את מכשיר האנדרואיד הטוב ביותר בעולם. בשנתיים האחרונות סבלה LG משני כישלונות קשים - תקלת הבוטלופ ב-G4 והחזון המודולרי של ה- G5 שבלשון המעטה, לא זכה בפופולריות בקרב המשתמשים. בחודש שעבר השיקה LG את ה-G6, שמציע מסך גדול עם שוליים דקיקים ומערך צילום אחורי כפול משוכלל. למעשה, הקפידה LG להקשיב למשתמשים ולשחרר הפעם מכשיר איכותי בלי כל טעויות העבר.

גם סמסונג צריכה להשיב אליה את אמון הצרכנים. פרשת הנוט 7 המתפוצץ שהושק לפני כחצי שנה והפך לפדיחה הגדולה ביותר של החברה בתחום עלול לבלום מעט את ההתנפלות על המכשיר החדש. גלקסי S8, שהושק ביום רביעי על ידי סמסונג, מציע גם מסך גדול כמעט נטול שוליים ומערך צילום משוכלל, אבל לא כזה שמשדרג בצורה משמעותית את המצלמה של גלקסי S7 הקודם. גלקסי S8 החדש יגיע לחנויות בעולם בימים הקרובים (ולישראל ב-25 באפריל) אבל ניצלנו את ההשקה כדי לקחת את שני המכשירים לבדיקה מהירה של איכויות הצילום.

G6  מול S8. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מימין - LG G6, משמאל - גלקסי S8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

לגלקסי S8 מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7, שאמורה לספק תוצאות מעולות גם בתאורה גרועה. השיפור היחידי מהדגם הקודם היא יכולת עיבוד תמונה משופרת. אם לסמוך על המצלמה בגלקסי S7, כנראה שהמצלמה הזו עושה עבודה טובה גם בחושך.

ל-LG G6 מערך צילום אחורי כפול: חיישן 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 וחיישן 13 מגה פיקסל נוסף עם מפתח צמצם f/2.4. עדשה אחת רחבה, בזווית 125 מעלות, והעדשה השנייה בזווית סטנדרטית.

שתי המצלמות כוונו למצב אוטומטי ולכדו את האולם, שהיה מואר מאוד באור טבעי. קשה לאמוד את ההבדלים במבחן כזה, אבל התוצאות עשויות לדבר בעד עצמן. אז קבלו את ההשוואה הראשונה של שתי המצלמות, של שני המכשירים החמים כרגע בשוק האנדרואיד ותחליטו לבד מה אתם מעדיפים.

>> כל מה שאהבנו ולא אהבנו בגלקסי S8.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully